سرافرازی، در پس گمنامی!!!



وقتی تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی را ورق می‌زنیم، بدون شک آنچه بیش از هر چیز به چشم می‌خورد، توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی علیه ملت، ارکان و ستون‌های نظام، استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی است.
از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، دشمنان قسم‌خورده این نظام یک‌لحظه دست از ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به این مملکت برنداشتند و هرروز با شگردهای گوناگون برای توقف چرخ‌های انقلاب تلاش می‌کنند و درصدد به خطر انداختن امنیت این مردم و نظام هستند. ما همیشه با انواع هجمه‌های داخلی و خارجی مواجه بوده‌ایم؛ اما هیچ‌گاه در مقابل این توطئه‌ها، احساس ضعف و ناامیدی نکرده‌ایم.
چراکه دلمان به توانمندی کسانی گرم است که کمتر آن‌ها را می‌بینیم اما وجودشان و سایه امنیتی که برقرار کرده‌اند را به‌خوبی می‌توان در تمام جامعه حس کرد. مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه همانند نامشان در پس گمنامی، پنهان مانده است؛ چراکه سربازان گمنام به‌رسم امانت‌داری نمی‌توانند همانند سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها فعالیت‌های پیچیده خود را عرضه کنند. خدمت خالصانه و بی‌ادعا به مردم در پس گمنامی و تنها برای رضای خدا یکی از شایسته‌ترین اعمال در متون دینی اسلام برشمرده می‌شود و وجود این ویژگی در سیستم اطلاعاتی ایران مؤید این است که فعالان در وزارت اطلاعات از تلاش برای نام‌آوری و آوازه مبرا هستند.
بااین‌وجود تیم‌های اطلاعاتی ایران در مقابله با دسیسه‌های سرویس‌های جاسوسی جهان با آن‌ها پنجه به پنجه شده به‌گونه‌ای که هم‌اینک وزارت اطلاعات ایران در زمره هوشمندان سرویس‌های اطلاعاتی ثبت‌شده در جهان است. همه دستگاه‌های امنیتی کشور ازجمله سربازان گمنام وزارت اطلاعات، برای حفظ امنیت ملی، دائم در حال رصد اطلاعاتی هستند. یکی از مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات تأمین امنیت نظام و مردم است هرچند، برخی از عملکردها و اقدامات این وزارت، قابل‌ارائه‌ی مستقیم به افکار عمومی نیست و مردم از آن آگاه نیستند ولی در تأمین و ایجاد رضایتمندی آن‌ها مؤثر بوده است. تلاش خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حوزه‌های مختلف امنیتی، بسترساز امنیت پایدار و اقتدار ملی شده و روز نیمه شعبان که به نام این عزیزان نام‌گذاری شده، فرصتی مناسبت برای یادآوری ایثار و ازخودگذشتگی و حماسه‌آفرینی‌های این مجموعه خدوم است.
نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک‌های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است. کارنامه شفاف و روشنی که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد و مجاهدت‌های بی‌ادعای سربازان گمنام همچنان در حافظه تاریخی مردم و انقلاب ثبت خواهد شد.
گمنامی سربازان امام زمان (عج) ازآن‌جهت اهمیت می‌یابد که در سال‌های اخیر عملکرد وزارت اطلاعات بسیار شاخص بوده است و از آن جمله می‌توان به دستگیری «عبدالمالک ریگی«سرکرده گروهک تروریستی شرق ایران در آسمان کشورمان اشاره کرد. این عملیات ، تنها از سربازان گمنام امام زمان» عج«ممکن بود که با موفقیت اجرا شد. دستگیری ‌جاسوس‌های متعدد، نفوذ در حلقه مخالفان خارج نشین و سرویس‌های جاسوسی بیگانگان و مقابله با توطئه‌چینی دشمنان در فضای مجازی از دیگر اقدامات این نیروهای فداکاراست.
در روزهای اخیر نیز با محتکرانی که قصد داشتند از آب گل‌آلود ویروس کرونا ماهی بگیرند و به دنبال احتکار اقلام بیمارستانی و بهداشتی و... بودند برخورد کردند. بیان رشادت‌های این مجاهدان خاموش به چند جمله خلاصه نمی‌شود بلکه باید به‌اندازه چهار دهه از ایثار آنان سخن گفت و به رشته تحریر درآورد. تا بلکه حق مطلب را ادعا کرد. هرگز فراموش نخواهیم کرد که این انسان‌های بی‌ادعا، مدال سرباز گمنام امام زمان (عج) از امام راحل و مدال مجاهدان خاموش را از رهبر معظم انقلاب هدیه گرفته‌اند.
هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بر مردان بی‌ادعا و گمنامان همیشه بیدار به‌ویژه طلایه‌داران امنیت و اقتدار ایران اسلامی در هرمزگان مبارک باد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها