رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک:

در سال گذشته اعتبارات خوبی برای زیر ساخت های ورزشی جذب کردیم



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک یک جوان ۳۲ ساله است.یوسف برلس که از بومیان خود شهرستان بستک می باشد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است. وی در  بین روسای ادارات ورزش شهرستان های استان هرمزگان  به عنوان جوان ترین رئیس مشغول به  خدمت است.


به گزارش صبح ساحل، برلس در مهرماه سال ۹۵  با حکم غلامعلی دانشور مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان  به عنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان بستک منصوب شد و تا به امروز نیز با همراهی و حمایت‌های محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان و سید شمس‌الدین حسینی قتالی فرماندار در این سمت مشغول به فعالیت می باشد.‌برلس قبل از این که مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک را برعهده بگیرد به عنوان کارشناس ورزش و مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش جناح و داور فوتبال در کمیته داوران استان و شهرستان بستک فعالیت داشت.‌


یوسف برلس در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل می گوید : تمام دغدغه هایم از زمانی  که مسوولیت اداره ورزش و جوانان را پذیرفته ام  تقویت زیرساخت ها با کمک دولت و خیرین،همگانی کردن ورزش وسوق دادن آن‌ها به تمام بخش ها وحتی در دورترین نقاط شهرستان بوده و تا حدودی در این کار ها  موفق عمل کرده ایم. وی  دیگر برنامه هایش  در حوزه ورزش را برگزاری دوره های آموزشی در رشته‌های مختلف وشناسایی استعداد های برتر و معرفی آن ها به استان و کشور و همچنین ساماندهی هیات ها و باشگاه های ورزشی دانست. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک بیان داشت : در بحث فرهنگی و امورجوانان  جلسات ستاد ساماندهی را  با محوریت موضوعات مختلف برگزار کرده ایم . وی گفت:  برای شناسایی جوانان نخبه و برتر شهرستان وتشکیل سازمان مردم نهاد (سمن)در جهت کمک به پویایی جامعه وتجلیل هر ساله از جوانان نخبه وبرتر شهرستان  هر ساله با حمایت  خیرین ونیک اندیشان ازدواج آسان و برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی داریم.‌

  

     در سال گذشته اعتبارات خوبی برای زیر ساخت های ورزشی جذب کردیم


یوسف برلس  اظهار داشت از زمانی که سکان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک را بر عهده گرفته ام سالن ۶۰۰ نفری با زیر بنای  ۱۲۰۰ متر نیمه تمام فتویه را  به بهره برداری رساندیم. زمین چمن بزرگ فوتبال هنگویه که گنجایش  ۳۰۰۰ تماشاگر را  دارد و  یکی از ورزشگاه‌های خوب شهرستان می باشد  به بهره‌برداری رسید.سالن چند منظوره شهر جناح که سالیان زیادی بود  متوقف شده بودند با پیگیری های نماینده بستک در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و تلاش های  امیاری مدیرکل  در حال تکمیل شدن می باشد و  در سال پیش رو  به بهره برداری خواهد رسید.  همچنین سالن ۱۲۰۰ متری دهتل در حال تکمیل شدن می‌باشد و انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۰ افتتاح و به بهره برداری برسد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک بیان داشت : در بحث چمن های محله ای مشارکتی در دو سال اخیر انقلاب بزرگی در شهرستان صورت گرفته است  که بیش از ۲۰ چمن مصنوعی محله ای در سطح شهرستان به بهره داری رسید وحتی در دورترین نقطه شهرستان که راه ارتباطی مناسبی وجود ندارد نیز این امر مهم جهت پویایی و شادابی مردم آن روستا محقق شده است.


 وی گفت:  دو چمن بزرگ مشارکتی روستای کمشک و فتویه و چند چمن کوچک در روستاهای دیگر شهرستان هم در حال آماده‌سازی و زیرساخت است و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک درمورد جذب اعتبارات هم گفت: با لطف خداوند وبا حمایت فرماندار شهرستان ومدیرکل ورزش و جوانان  ونماینده غرب اعتبارات بسیار خوبی در امر زیر ساخت های ورزشی جذب کرده ایم  وحدود ۸۰ درصد پروژهای نیمه تمام شهرستان به اتمام رسیده است. وی بیان داشت :  از ظرفیت و پتانسیل خوب خیرین، شهرداران ودهیاران این شهرستان جهت تکمیل پروژها استفاده شده است که جا دارد از همه آن ها تشکر داشته باشم.

   

در سال گذشته اعتبارات خوبی برای زیر ساخت های ورزشی جذب کردیم

     


یوسف برلس اظهارداشت : در سال ۹۹ بعد از شکست ویروس منحوس کرونا و عادی شدن روال کار برنامه های خیلی خوبی در دستور کار داریم که مهمترین آن ها ،  برگزاری همایش تجلیل از برترین های ورزش و جوانان برتر شهرستان در سال ۹۸ داریم که سعی داریم در هفته تربیت بدنی آن را برگزار کنیم و این کار می‌تواندباعث انگیزه و اعتماد به نفس در جامعه ورزش بستک باشد.  افزایش دوره های آموزشی برای مربیان و شناسایی آن ها برای برگزاری بیشتر کلاس های ورزشی جهت پویایی بیشتر جامعه ، برنامه های ورزش همگانی به صورت مستمر در تمام نقاط شهرستان ، استعداد یابی و اعزام ورزشکاران و نفرات برتر به مسابقات استانی وکشوری با نفرات بیشتری نسبت به سال گذشته از دیگر برنامه هاست. 

وی بیان کرد: در بحث  زیرساخت ها ادامه روند طرح های مشارکتی همانند سال قبل جهت ساخت سالن ورزشی، چمن مصنوعی بزرگ ومحله ای  در شهر و روستاهای شهرستان،  استفاده از ظرفیت های پیشکسوتان در امر ورزش، استفاده از ظرفیت های خیرین در امر زیر ساخت های ورزشی و در بحث فرهنگی و امور جوانان  برنامه های خیلی خوبی داریم که می‌توان به ادامه برگزاری مستمر دوره های آموزشی و توجیهی برای جوانان و افزایش سازمان مردم نهاد (سمن) و شناسایی پایگاه‌های برتر اوقات فراغت شهرستان همانند سال گذشته است.

    در سال گذشته اعتبارات خوبی برای زیر ساخت های ورزشی جذب کردیم

  

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در مورد ورزش بانوان هم گفت: با توجه به زیر ساخت های محدودی که جهت ورزش بانوان داریم سالن های ورزشی  را هفته سه روز در اختیار بانوان شهرستان قرار داده ایم که با این رویکرد توانسته ایم برنامه‌های خوبی در این حوزه پیاده کنیم . وی اظهار داشت : در بحث ورزش محلات اداره ورزش و جوانان بستک  بیکار نبوده و همیشه نگاهی مثبتی به ورزش محلات داشته و داریم و با افتتاح ۲۰ چمن مصنوعی محله ای گام بلندی در این امر برداشته ایم و همچنین جشنواره‌های مختلف در سطح محلات با شور خاصی برگزار شد ودر سال ۹۹ هم به دنبال افزایش این فعالیت در محلات هستیم .


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در مورد عملکرد روسای هیات های ورزشی بستک هم گفت: روساهای هیات های ورزشی شهرستان ما افرادی جوان با پشتکار بالا، دلسوز ،باتجربه ،کار بلد و سرشناس هستند و با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در شهرستان فعالیت های خوبی دارند که  جا دارد از 18 رئیس  هیات ها که بازوان اداره ورزش هستند و بی منت دارند به جامعه ورزش شهرستان خدمت می کنند تشکر و قدردانی کنم.


وی در خصوص میزبانی رخدادهای ورزشی  در بستک هم گفت: میزبانی مسابقات کونگ فو بانوان استانی ، مسابقات المپیاد پرثوا استانی در دوبخش بانوان و آقایان به میزبانی روستای هرنگ ، استعدادیابی فوتبال در رده نوجوانان با حضور اعضای هیات فوتبال استان ، برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان استان ، برگزاری مسابقات کُنده کشی استان ، برگزاری مسابقات تیراندازی ، برگزاری  همایش کوهنوردی جنوب با شرکت ۴۰۰ کوهنورد و میزبان  مسابقات بدمینتون به میزبانی  جناح بستک در سال ۹۸ بوده ایم‌.

  در سال گذشته اعتبارات خوبی برای زیر ساخت های ورزشی جذب کردیم

    


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در مورد  رابطه اداره ورزش و جوانان بستک با سایر مدیران ادارات بیان داشت: از زمان حضورم همواره سعی کرده ام ارتباط و تعامل خوبی با فرماندار، بخشداران و تمامی مدیران ادارات داشته باشم که بدون هیچ گونه تعارفی می گویم که همه برای پویایی ورزش شهرستان به بنده کمک کرده اند و جا دارد از  دو مدیر جوان احمدپور  رئیس منابع طبیعی و رضایی مدیر بنیاد مسکن که در بحث واگذاری زمین با کاربری ورزشی به اداره ورزش جهت تسهیل در روند ساخت پروژه های ورزشی همکاری لازم را داشتند تشکر کنم که همین امر باعث شد تا بستک  در بحث سرانه فضای ورزشی   در بین شهرستان های در استان عملکرد بهتری  داشته باشد و اکنون سرانه فضاهای ورزشی شهرستان بستک 96/1 است که از تمامی شهرستان ها بالاتر می باشد.


 وی در پایان درخصوص تیم های فوتبال بستک هم گفت : دو تیم  هرنگ جوان و سیبه کوخرد در لیگ برتر استان و  سه تیم بهزیستی جناح، طوفان کوخرد و گازال جناح در لیگ دسته اول استان فعالیت دارند که شور و هیجان خاصی به فوتبال شهرستان بستک داده اند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها