وزیر صنعت: دپوی خودرو نداریم/ خودروهای ناقص در حال تکمیل هستند



وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای دپو شده در انبار نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

       

به گزارش صبح ساحل، عباس علی‌آبادی در سفر به بروجرد در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان با بیان اینکه میزان تولید خودرو در تیرماه به حدود 6 هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد اظهار داشت: پیش از پرداختن به مشکلات که به طور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزیت‌ها و ظرفیت‌ها نیز گفته شود؛ امروز چیزی که اینجا دیدیم اشتیاق بود و خوشحالیم که در استان لرستان و شهرستان بروجرد، مردمی مهربان و سختکوش زندگی می‌کنند. 

وزیر صمت بیان کرد: در جلسات و بازدیدهای امروز کوشیدیم تا مشکلات صنعت شهرستان را احصا کنیم و برای آنها راه حل پیشنهاد بدهیم و به نظر در این کار نیز موفق بودیم ضمن اینکه مشکلات هم خیلی زیاد نبود؛ تعدادی طرح جدید راه‌اندازی و کلنگ‌زنی شد و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان از جمله پرداختن به مسئله انرژی با مشارکت صنعتگران برطرف شود. 

وی عنوان کرد: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند؛ اکنون در زمینه خودروهای برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کارهای بسیار خوبی انجام شده ‌و اکنون نیز سه هزار شارژر خودروهای برقی ساخته شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد. 

علی آبادی بیان کرد: خودروهای دپو شده در انبار نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها