عدم رعایت موازین بهداشتی ایستگاه مسافرتی جاسک به میناب و بازار ماهی و تره بار جاسک را تعطیل کرد



ایستگاه مسافرتی جاسک به میناب و بازار ماهی فروشی و تره بار شهرستان جاسک به علت عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شد.

به گزارش صبح ساحل، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بازار ماهی فروشی و تره بار جاسک به علت عدم رعایت موازین بهداشتی توسط کارشناسان واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک تعطیل شد.

دکتر فاطمه نوروزیان بیان کرد: توسط واحد سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک، بنر و پوسترهای آموزشی در مجتمع تجاری و عابر بانک های سطح شهرستان جهت پیشگیری از انتقال بیماری کرونا نصب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ایستگاه مسافرتی جاسک به میناب به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و به خطر افتادن سلامت مردم توسط واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک پلمب شد.

نوروزیان  عنوان کرد: با توجه به فراگیر شدن رسانه ها اجتماعی و حضور فعال بسیاری از افراد در این رسانه ها، متاسفانه سرعت انتشار شایعات نیز همانند سایر اخبار بالا است؛ در این میان پاسخگویی به شبهات و سوالات شهروندان به کمک ابزارهای رسانه ای و استفاده از ظرفیت رسانه های مکتوب و مجازی بسیار کمک کننده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: مدیریت بحران در یک مجموعه مدیریتی، هرچند هم که دقیق و کامل طراحی شده باشد بدون در نظر گرفتن نقش رسانه ها در بحران نمی تواند موفقیت آمیز باشد. اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی بخش مهمی از مدیریت بحران است.

در راستای مقابله یا کرونا ایستگاه مسافرتی جاسک به میناب و بازار ماهی فروشی و تره بار جاسک تعطیل شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها