میز خدمت الکترونیکی در استانداری هرمزگان راه‌اندازی شد



به گزارش صبح ساحل ، در راستای اجرای دولت الکترونیک و ارائه خدمات به ارباب رجوعان بصورت الکترونیکی ، عیسی باقرزاده همایی مدیر کل استاندارد هرمزگان، از راه اندازی سامانه های آنلاین متعددی در خصوص اجرای فرایند خدمات این اداره کل خبر داد.

باقرزاده همایی گفت: تمامی ارباب رجوعان با ورود به آدرس oa.insoh.ir و مراجعه به بخش دبیرخانه الکترونیکی میتوانند نامه و درخواست های اداری خود را به همراه مستندات، ثبت و کد رهگیری جهت پیگیری های بعدی دریافت کنند. وی افزود: ارباب رجوعان با مراجعه به سامانه مذکور می توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، مکاتبات خود را ثبت و پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است تمامی شرکت ها و واحد های تولیدی و سایر حوزه های همکار  با این اداره کل جهت انجام مکاتبات و نیز دریافت نامه های خود تنها با ثبت درخواست دسترسی به این سامانه می توانند نام کاربری و رمز عبور اختصاصی دریافت نمایند.

مدیر کل استاندارد در ادامه از راه اندازی سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به آدرس isom.isiri.gov.ir  جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد های تولیدی خبر داد و گفت: واحد های تولیدی با مراجعه به آدرس سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری و تماس با کارشناسان حوزه اجرای استاندارد می توانند نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. سپس نسبت به ثبت اطلاعات فراورده تولیدی واحد خود اقدام و بدون نیاز به مراجعه حضوری ،پس از هماهنگی ، فرآیندهای بازرسی، نمونه برداری و آزمون  کالای تولیدی توسط کارشناسان این اداره کل صورت می پذیرد و گواهینامه کاربرد علامت استاندارد صادر می گردد. همچنین سایر واحد های تولیدی نیز جهت تمدید گواهینامه محصول خود نیز می توانند از سامانه نظارت استفاده نمایند.

شایان ذکر است، ارباب رجوعان محترم با ورود به پورتال این اداره کل به آدرس insohr.ir  و بخش میز خدمت، می توانند به فهرست تمامی خدمات الکتورنیکی این اداره کل دسترسی داشته و جهت تماس با کارشناسان این اداره کل در بخش تماس پورتال سوالات و مشکلات خود را با همکاران ما درمیان بگذارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها