پخش زنده و رایگان اینترنتی مراسمات عزاداری در هرمزگان



مدیر تلویزیون اینترنتی شرجی گفت: بسترهای فنی پخش زنده اینترنتی مراسمات عزاداری هیأت‌ها در هرمزگان کاملا فراهم شده است و هیأت‌ها می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، محمدجواد رسولی صبح امروز در بندرعباس اظهار کرد: محرم یک ظرفیت عظیم معنوی است و امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا، برخی محدودیت‌ها در زمینه برگزاری مراسمات و تجمعات وجود دارد اما ما در قالب تلویزیون اینترنتی شرجی تلاش خواهیم کرد تا با همکاری هیأت‌های مختلف مذهبی، مراسمات عزای حسینی را در راستای تعمیق فرهنگ عاشورایی پوشش زنده دهیم.

وی افزود: پخش مراسمات مذهبی درون استان و همچنین پخش مراسمات مهم مذهبی از سراسر کشور دو «کار ویژه» ما در ایام محرم است و تلاش خواهیم کرد تا هر روز با هماهنگی با هیأت‌ها، این مراسمات را بر بستر heyatbnd.ir به صورت پخش زنده داشته باشیم. 47 هیأت منتخب ایران و 29 هیأت هرمزگان را تاکنون تحت پوشش پخش زنده اینترنتی قرار داده‌ایم که بر شمار آنها افزوده خواهد شد.

مدیر اولین تلویزیون اینترنتی فرهنگی و هنری هرمزگان با بیان این که تمامی فعالیت‌های ما در ایام محرم رایگان است، خاطرنشان کرد: در حال همکاری با سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور راه‌اندازی یک فرهنگسرای مجازی نیز هستیم تا انسجام بیشتری در ارائه و عرضه برنامه‌های زنده اینترنتی داشته باشیم.

رسولی ادامه داد: هزینه ترافیک مصرفی در تلویزیون اینترنتی شرجی نیم‌بها است و قرار است تا اپراتورها، هزینه تماشای پخش زنده عزاداری‌های محرم را رایگان کنند که بزودی در این زمینه اعلام نظر خواهد شد.

مدیر تلویزیون اینترنتی شرجی تأکید کرد: هدف ما از راه‌اندازی و توسعه این بستر در فضای مجازی، اشاعه فرهنگ غنی و ناب ایرانی و اسلامی است و هرگز انگیزه‌های مادی در این زمینه نداشته‌ایم و آماده همکاری با تمامی بخش‌ها در این زمینه هستیم و هیأت‌های مذهبی می‌توانند با شماره تماس 09171676376 با بخش مدیریت این تلویزیون اینترنتی در ارتباط باشند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها