در شش ماهه نخست امسال؛

کشف بیش از 6 میلیون لیتر گازوییل قاچاق در مرزهای هرمزگان



فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران مرزبانی استان در نیمه نخست امسال شش میلیون و ۱۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در نوار مرزی استان کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، سردار حسین دهکی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در همین مدت زمان انواع دیگر کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی، تجهیزات کامپیوتری، مواد نیروزا، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده های شیلاتی و دیگر کالاها کشف شد که ارزش ریالی این کالاها دو تریلیون است.

وی با اشاره به متلاشی شدن ۸۹ باند قاچاق کالا در هرمزگان در همین مدت زمان، افزود: در همین رابطه یک هزار و ۷۴ قاچاقچی دستگیر و ۵۳۳ فقره پرونده قضایی نیز تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شده است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به تاثیرهای سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، گفت: از مردم مرزنشین استان خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری به مراکز پایگاه‌های دریابانی در نوار مرزی استان اطلاع دهند.

سردار دهکی تصریح کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز که هدف اصلی آن مبارزه بی امان با پدیده قاچاق در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب استلامی در تحقق شعار سال و حمایت از تولید ملی است، همواره مورد توجه ویژه مجموعه مرزبانی استان هرمزگان بوده و برخورد با قاچاقچیان، از اولویت های جدی مرزبانان در این استان است.

منبع: ایرنا
  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها