دبیر تنیس روی میز درهرمزگان خبر داد

کلاس مربیگری درجه دو به صورت آنلاین برگزار می شود



دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان گفت: تعداد ۶۴۰ ورزشکار استان هرمزگان در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.

سعید مظفری در گفت و گو باصبح ساحل افزود: این ورزشکاران در شهرستان های میناب ، رودان ، قشم ، بندرخمیر ، بستک وبندرعباس به صورت رسمی فعال هستند. وی گفت: این هیات توجه ویژه ای به پرورش قهرمان دارد و سارینا مرادی در رده سنی نوجوانان از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
وی افزود: در بخش بانوان با روی کارآمدن خانم سهرابی به عنوان نایب ریئس هیات تحول خوبی دربخش بانوان صورت گرفته و امیدواریم دراین بخش شاهد پیشرفت بانوان در آینده نزدیک باشیم.
دبیر هیات تنیس روی میز استان در خصوص وضعیت تنیس روی میز هرمزگان اظهار کرد: تنیس روی میز استان وضعیت خوبی دارد و با تلاش تمامی اعضا سعی می کنیم شرایط آن را بهتر از قبل تغییر دهیم. وی گفت:
امسال به دلیل شیوع کرونا تمام برنامه های مربوط به تنیس روی میز دراستان تحت تاثیر قرار گرفته و  پس از وقفه ای که در روند توسعه این رشته ایجاد شده  با روی کار آمدن محمد پور در راس هیات در مسیر خوبی قرار گرفته است و آینده خوبی درانتظار تنیس روی میز استان می باشد.
دبیر هیات تنیس روی میزاستان افزود: یکی از اولویت های هیات، رده سنی پایه است و اگر کرونا مسابقات کشوری را لغو نمی کرد امسال در رده های پایه درمسابقات کشوری شرکت می کردیم. وی یکی دیگراز اولویت های هیات تنیس روی میز استان را  برگزاری کلاس های آموزشی دانست زیرا اعتقاد داریم آموزش به پیشرفت تنیس روی میز استان کمک بسیاری خواهد کرد.
مظفری بیان داشت: درهمین ماه کلاس مربیگری درجه دو  با همکاری واحد آموزش  به صورت آنلاین برگزارمی کنیم. 
دبیر هیات تنیس روی میز از اقداماتی که هیات استان بعداز انتخاب محمد پور به عنوان ریئس هیات انجام داده است ایجاد تفاهم نامه رسمی با معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش هرمزگان بود که طی این تفاهم نامه،محورهای استعدادیابی ، آموزش و بهره گیری از فضای آموزش مدارس از اهم برنامه های دراین تفاهم نامه است.  وی درپایان از امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان ،  خادمی معاون امور ورزشی و آیین جمشید که از حامیان هیات هستند قدردانی کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها