جزئیات تعطیلی ادارات در هرمزگان اعلام شد



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از تعطیلی ادارات در مناطق قرمز استان خبر داد و گفت: حضور کارکنان در ادارات وابسته به تشخیص مدیران‌ دستگاه های اجرایی است.

  

به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به مردم گفت: استانداری، فرمانداری ها و دیگر ادارات خدمات رسان شامل این تعطیلی نمی شود.

وی گفت: بانک ها با رعایت سقف حضور باید به مردم خدمات رسانی کنند و بخش خصوصی و واحدهای تولیدی هم مشمول این تعطیلی نمی شوند و واحد‌های تولیدی با رعایت پروتکل ها همچنان دایر و فعال خواهند بود.

جانشین ستاد استانی با بیان اینکه این طرح تنها مشمول مناطق قرمز می شود، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان بندرعباس قرمز اعلام شده است.

ناجی خاطرنشان کرد: در واقع علاوه بر اجرای همان محدودیت هایی که از ابتدای آذرماه در حال انجام هست این تعطیلی ادارات غیر ضرور هم اضافه شده است اما کارکنان ضروری ادارات بنا به تشخیص مدیران دستگاه ها در محل کار حاضر می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در هرمزگان تاکید کرد: ادارات مشمول این طرح، باید حداکثر کارکنان به جز کارکنان ضروری ادارات را از حضور در محل کار معاف کنند. ناجی با اشاره به ضرورت امر تولید تاکید کرد: بخش عمرانی و تولیدی باید با قوت بر فعالیتهای خود ادامه دهد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها