مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور

آیندگان هرمزگان مقابل میزبان شکست خورد 



دور برگشت مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور از امروز به میزبانی گرمسار آغاز شد.
به گزارش صبح ساحل، بازی های دور برگشت مرحله دوم به میزبانی سبحان فلز گرمسار در سمنان از امروز آغاز شد. در سومین بازی روز نخست دور برگشت  تیم آیندگان مقابل فلز گرمسار میزبان دور برگشت قرار گرفت و بازی را به این تیم واگذار کرد. 
آیندگان در نیمه اول ابتدا با دو گل از میزبان جلو افتاد اما در ادامه بازی مساوی شد و در سه ثانیه مانده بود به پایان این نیمه گل سوم را پذیرفت تا نیمه نخست را با باخت به رختکن برود. با شروع نیمه دوم آیندگان به گل مساوی دست یافت اما این نتیجه تا پایان باقی  نماند و یک بار دیگر دروازه شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان باز شد تا این بازی در پایان با نتیجه چهار بر سه به سود گرمسار میزبان به پایان برسد. در این بازی برای آیندگان دو گل حسن سپهری و یک گل سینا بخشی به ثمر رساندند. 
    آیندگان هرمزگان مقابل میزبان شکست خورد 
 
در بازی روز اول جنرال ویند سقز چهار بر صفر دلسوختگان اهل بیت قم را شکست داد ودر بازی دوم آروین قالا ماکو و پدیده فیروزکوه سه سه مساوی شدند. در بازی های  روز دوم از مرحله برگشت فردا چهاردهم دی ماه آیندگان هرمزگان و آروین قالا ما کو بازی اول را برگزار می کنند. پدیده فیروزکوه و جنرال ویند سقز بازی دوم و سبحان  فلز گرمسار با دلسوختگان اهل بیت قم دیدار سوم را  انجام خواهند داد. 
در پایان دور رفت مرحله نهايی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. تیم پديده فيروزكوه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  تیم دلسوختگان اهل بيت قم با ۸ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد . نماینده هرمزگان با ۸ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت. تیم آروين قالا ماکو با ۳ امتیاز پنجم و جنرال ويند سقز با ۲ امتیاز در مکان ششم جای گرفت. در  پایان اين مرحله از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال  باشگاه های کشور از هر گروه دو تیم و در مجموع چهار  تیم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور راه  خواهند یافت. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها