لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان برای لیگ یکی شدن تنها سه امتیاز می خواهد



در روز از مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور تیم آیندگان به دیدار تیم دلسوختگان اهل بیت قم رفت.

 

به گزارش صبح ساحل، در چهارمین روز از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی گرمسار تیم آیندگان که از سه بازی قبل خودش صاحب یک شکست ، یک پیروزی و یک مساوی شده بود به مصاف نماینده استان قم رفت.
تیم آیندگان که برای صعود به لیگ یک نیاز دارد هر دو بازی خودش را با پیروزی به پایان برساند و شش امتیاز کامل را بگیرد در نیمه نخست این دیدار  با به نمایش گذاشتن یک بازی دیدنی چهار بار دروازه دلسوختگان قم  را باز کرد. ابتدا علی صابری گل نخست را برای نماینده هرمزگان به ثمر رساند.  محمدرضا دهقانی برای بار دوم دروازه حریف قمی را باز کرد و حسين رحيمی و حسن سپهری هم گل های سوم و چهارم را زدند تا شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان نیمه نخست را با دست پر به رختکن بروند. در نیمه دوم یک بازی متفاوتی از تیم دلسوختگان قم دیدیم. این تیم برای این که بتواند گل های خورده را جبران کند از همان ثانیه های ابتدایی نیمه دوم دست به پاور پلی زدند و بعد از چند موقعیت موفق شدند یکی از گل های خورده را جبران کنند. در ادامه این نیمه بازیکنان آیندگان از اشتباهات بازیکنان قم در پاور پلی بهره بردند و گل پنجم را سینا بخشی و گل ششم را محمد رضا دهقانی برای نماینده هرمزگان زدند تا خیال آیندگان از کسب سه امتیاز در این بازی راحت شود. شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان در این بازی باز هم گل زدند و سینا احمدیان پور برای بار هفتم دروازه قم را باز کرد تا این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود آیندگان به پایان برسد. آیندگان با پیروزی در بازی فردا به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.
بازی های روز هفدهم دی ماه که روز پایانی دور برگشت مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم  فوتسال باشگاه های کشور می باشد، بازی اول را پدیده فیروزکوه با آیندگان هرمزگان ، بازی دوم را دلسوختگان اهل بیت قم با آروین قاال ما کو و بازی سوم را سبحان فلز گرمسار با جنرال ویند سقز انجام خواهند داد.
در پایان دور رفت مرحله نهايی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. تیم پديده فيروزكوه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  تیم دلسوختگان اهل بيت قم با ۸ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد . نماینده هرمزگان با ۸ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت. تیم آروين قالا ماکو با ۳ امتیاز پنجم و جنرال ويند سقز با دو امتیاز در مکان ششم جای گرفت. در  پایان اين مرحله از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال  باشگاه های کشور از هر گروه دو تیم و در مجموع چهار  تیم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور راه  خواهند یافت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها