آشنایی با اپلیکیشن Remini؛ روتوش تصاویر با چاشنی هوش مصنوعی



ویرایش دستی بعضی عکس‌ها و فیلم‌ها زمان می‌برد. این طور وقت‌ها معمولا دو راهکار دارید، یا کار را به یک حرفه‌ای بسپارید یا اینکه از قدرت هوش مصنوعی کمک بگیرید. اپلیکیشن Remini که امروز با آن آشنا می‌شوید یک ویرایشگر عکس مبتنی بر هوش مصنوعیست که خروجی‌هایش دست کمی از کار یک هنرمند حرفه‌ای ندارد.

به نقل از دیجیاتو، این برنامه ویرایش عکس اندروید و iOS بیشتر از هر چیز روی «ترمیم» و «ارتقاء» تصاویر تمرکز کرده، عکس‌ها و ویدیوهایی که به دلایل مختلف (قدیمی بودن، نور ضعیف، نویز زیاد و ...) کیفیت خوبی ندارند و نیاز دارند دستی به سر و رویشان کشیده شود. Remini با تکیه بر هوش مصنوعی می‌خواهد زحمت ترمیم و ارتقای دستی آن‌ها را از دوشتان بردارد و باید اعتراف کرد که در این کار رقیب ندارد.

مهم‌ترین ویژگی اپ ارتقای کیفیت تصاویر و ویدیوهای بی‌کیفیت به وضوح HD است و این کار را به نحو احسن انجام می‌دهد. کافیست تصویرتان را به اپلیکیشن بدهید و منتظر جادوی هوش مصنوعی بنشینید. بعد از یک دقیقه و شاید هم بیشتر (پردازش Remini واقعا طولانیست!) یک خروجی ایده‌آل تحویل می‌گیرید که به صورت Before/After می‌توانید با تصویر اریجینال مقایسه‌اش کنید.

برنامه ویرایش عکس

در مورد ویدیوها هم همینطور. اگر تصویر تار، کم‌ نور یا بی‌کیفیت باشد Remini می‌تواند وضوح آن را قابل تحمل‌تر کند. در حال حاضر فیلترهای هوش مصنوعی اپلیکیشن شامل موارد زیر هستند:

برای ویدیوها هم اسلوموشن و انیمیشنی کردن تصاویر پرتره را در اختیار دارید که گاهی از نتایج بعضی‌هایشان حیرت خواهید کرد. فقط باید حواستان باشد که اپلیکیشن برای ویرایش پنج عکس/ویدیو رایگان است و برای ادامه استفاده باید Pro Card خریداری کنید. البته روش‌هایی هست که این Pro Card های اپلیکیشن را بدست بیاورید که اگر در یوتیوب جستجو کنید به ویدیوهای آموزشی خوبی در این باره می‌رسید.

نکته بعد این که همیشه امکان استفاده از نسخه‌های ماد شده و آنلاک اپلیکیشن وجود دارد هر چند که ریسک نصب آن‌ها پای خودتان است. در هر صورت اگر دوست دارید چشمه‌ای از قدرت هوش مصنوعی در ارتقاء و ترمیم تصاویر را ببینید، Remini واقعا نظرتان را جلب می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها