پویش اهدای خون به یاد «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» در هرمزگان آغاز شد



سازمان انتقال خون از همه فوتبالیست ها دعوت کرد تا به یاد دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» از ۸ تا ۲۵ اسفند ماه در مراکز اهدای خون ب حاضر شوند. این پویش در هرمزگان نیز آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «ایمان زارعی»، مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: این پویش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.
زارعی افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص درهرمزگان به طور مستمر و روزانه به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.
وی گفت: با مشارکت در این امر خیر، یاد و خاطره این دو ورزشکار فقید کشورمان نیز گرامی داشته می‌شود و ثواب این حرکت ارزشمند به روح این دو عزیز نیز نثار شود.
مدیرکل انتقال خون هرمزگان افزود: افراد مبتلا به کرونا، پس از بهبودی بیماری می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال خون و اعلام بهبودی نسبت به اهدای پلاسما اقدام کنند. زارعی اضافه کرد: اهدای پلاسما و تزریق آن به بیماران بدحال کرونایی موجب بهبودی آن‌ها می‌شود.
لازم به ذکر است؛ سازمان انتقال خون ایران در تلاش است تا در قالب پویش «اهدای خون فوتبالی ها» ضمن جلب مشارکت خانواده فوتبال ایران همچون فوتبالیست‌ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش مردمی به کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران، یاد و نام مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند چهره‌های فقید فوتبال ایران را زنده نگه دارد.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها