تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان اعلام شد



کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات روستایی را تصویب کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۱۲ خود تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت را تصویب کرد.

در این مصوبه سقف تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات موبایل، تعیین شده است.

 

  

مطابق این مصوبه دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند مطابق این جدول به غیر از ردیف‌های ۹ و ۱۵، سایر خدمات را روی کلیه سامانه‌های فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت آنلاین و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه، ارائه کنند.

در صورتی که ارائه خدمات مستلزم هزینه‌های قانونی دیگری باشد، با تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترک دریافت می‌شود.

دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر خدمات ICT روستایی نباید هیچ‌گونه تبعیضی در ارائه خدمات مربوط به دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند.

هیچ‌یک از دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه، نباید دفاتر پیشخوان را به خدمت ندادن به سایر دارندگان پروانه، مجبور کنند.

دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند تعرفه‌های موضوع این مصوبه را در پرتال، دفاتر فروش و خدمات حضوری خود اطلاع رسانی کنند.

دفاتر پیشخوان موظف هستند تعرفه‌های موضوع این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشترکین نصب کند.

همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی برای ارائه خدمات موضوع این مصوبه باید الزامات مصوبه قبلی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره ۲۸۹) را رعایت کنند.

از تاریخ ابلاغ این مصوبه، تعرفه قبلی خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان (مصوبه ۲۰۵) از درجه اعتبار ساقط است.

 

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها