خسارت 51 میلیاردی آتش‌سوزی باغات و نخیلات سیاهو



شعله های آتش از شنبه گذشته تاکنون 18 هکتار اراضی باغات و نخیلات دهستان سیاهو سوزاند و بیش از51 میلیارد ریال خسارات به بار آورد.

   

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این خصوص گفت: در حریق دیروز باغات و نخیلات سیاهو که اطفا آن 14 ساعت به طول انجامید 11 هکتار اراضی  به ارزش  تقریبی 46میلیارد ریال از بین رفت .به گفته مهرداد حسن زاده  7و نیم هکتار ازاین  اراضی نخیلات، 2 و نیم هکتار انبه و یک هکتار نارنگی بوده است .

وی با بیان اینکه شنبه گذشته نیز 7 هکتار از اراضی روستای  ماشاری در آتش سوخت افزود:کل اراضی نخیلات بوده که خسارات  آن حدود 5 میلیاردو 500 میلیون ریال  برآورده شده است.

حسن زاده علت آتش سوزی را  در دست بررسی دانست و اظهار داشت که  احتمال زیاد خطای انسانی سبب وقوع این حادثه شده است. وی افزود: در  سال گذشته  ۹  آتش سوزی و از اول سال تاکنون 4 آتش سوزی در دهستان سیاهو  رخ داده که خسارات زیادی در برداشته است.

گفتنی است: ساعت12 (24 فروردین ماه )دیروز آتش سوزی دهستان سیاهو شروع شد و اطفا آن با 40 نفر آتش نشان در ساعت 4 بامداد امروز به طول انجامید .

این دهستان در ۷۵ کیلومتری شمال بندرعباس واقع است.

منتشر شده: 1
ابراهیم حاجبی
۲۵ فروردین ۱۴۰۰
سوال من اینه که منطقه سیاهو با حدود ۷۰ پارچه آبادی و ۸۰ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده چرا نباید یه ایستگاه آتش نشانی داشته باشه؟تازه منطقه گردشگری هم هست
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها