نام‌نویسی دریافت واکسن کرونا در کیش آغاز شد



سخنگوی شورای سلامت کیش از آغاز نام نویسی دریافت واکسن کرونا ویژه مبتلایان بیماری‌های خاص در کیش خبر داد. 

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا رضانیا»، رییس مرکز توسعه سلامت کیش روز پنجشنبه گفت: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون گروه های مختلف، ثبت نام از بیماران مبتلا به بیماری های خاص شامل سرطان، ام اس و پیوند عضو در این جزیره آغاز شد.

 رضانیا افزود: این بیماران می توانند امروز و شنبه هفته آینده (چهارم اردیبهشت) با مراجعه به واحد بیماری های مرکز بهداشت بوعلی نسبت به نام نویسی خود جهت دریافت واکسن کرونا اقدام کنند. وی با بیان اینکه به همراه داشتن مدارک بیماری وکارت شناسایی بیمار جهت نام نویسی الزامی است گفت: این مراجعه صرفا برای ثبت اسامی و مشخصات بیماران است تا تزریق واکسن به زودی با تامین سهمیه انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین از پلمب سه واحد صنفی در این جزیره طی هفته جاری خبر داد و افزود: این واحدها شامل ۲ واحد تجاری و یک واحد رستوران بوده که علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

وی اضافه کرد: تخلف رستوران پلمب شده پس از اخذ یک گزارش مردمی و احراز تخلف عدم رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

رضانیا گفت: ۲ واحد صنفی دیگر نیز به علت حضور متصدی مبتلا به کرونا در محل کار توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت، اداره اماکن و جامعه بازاریان پلمب شده است.

وی افزود: در صورتی که فرد مبتلا قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت نکند برابرماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی (تهدید به سلامت عمومی) به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها