روسای ستاد ابراهیم رئیسی در شهرستان‌های هرمزگان مشخص شدند


نویسنده: صبح ساحل

به گزارش صبح ساحل، "ابوالقاسم جراره" رئیس ستاد مرکزی رئیسی، اسامی روسای ستاد این کاندیدا را در شهرستان‌های هرمزگان اعلام کرد.
حسام صمیمی (بندرعباس)
عبدالحمید حسن زاده (قشم)
مجید یزدانی(بندرخمیر)
محمد علی خاوند(بندرلنگه)
حسین مراد زاده (ابوموسی)
مصطفی ذوالنوری (کیش)
عبدالله زراعتی (پارسیان)
احمدفاضل پور(رودان)
محمود روح الدینی(میناب)
یوسف زرهی (سیریک)
عباس دانشمند (بشاگرد)
عبدالرحیم شهریاری (جاسک)
جراره در ادامه با بیان اینکه سفرهای استانی کاندیدا با توجه به شیوع کرونا در کشور محدود شده است، گفت: دو سفر استانی در برنامه ابراهیم رئیسی است که یکی از آن‌ها استان‌های جنوبی خواهد بود. پیشنهاد سفر به استان هرمزگان را داده‌ایم اما هنوز چیزی مشخص نیست.
وی با بیان اینکه ستادهای تشکیل شده خودجوش هستند، اظهار کرد: ستادهای مردمی از افراد علاقه‌مند تشکیل شده‌اند و در فضا مجازی، حقیقی و میدانی فعالیت خواهند داشت. همه‌ی ستادها ذیل ستاد مرکزی و شورای سیاست‌گذاری ستاد ابراهیم رئیسی فعال خواهند بود. هیچ ستادی نباید خارج از حوزه سیاست‌های آقای رئیسی شکل بگیرد.
جراره درباره دیدگاه رئیسی مبنی بر تعامل و مذاکره با سایر کشورها گفت: آقای رئیسی در نشستی که به تازگی برگزار شد، اعلام کردند که به دنبال محصور کردن کشور نیستند، با تمام دنیا تعامل و مذاکره خواهیم داشت اما این مذاکرات عزتمندانه خواهد بود و زمانی مذاکره می‌کنیم که برای کشور منفعتی داشته باشد.
رئیس ستاد مرکزی رئیسی افزود: توزیع عادلانه ثروت و تلاش برای شکل گیری نظام عادلانه توزیع ثروت در کشور یکی از اولویت‌های آقای رئیسی است. در همین راستا افزایش سهم هرمزگان از درآمدهایی که برای کشور تولید می‌کند نیز پیگیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: دولت آقای رئیسی دولت فرصت هاست. ما قول می‌دهیم که دولت آینده در تمام حوزه‌ها پرتلاش خواهد بود.
جراره با بیان اینکه ستاد ابراهیم رئیسی در انتخابات شورا از اشخاص حمایت نخواهد کرد، گفت: یکی از اهمیت‌های انتخابات شورا افزایش مشارکت مردم است. ستاد آقای رئیسی از هیچ کس در انتخابات شورا حمایت نمی‌کند. ما شاخص‌های پاکدستی را بیان می‌کنیم و مردم انتخاب کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها