گزینه‌های نهایی شهرداری رودان مشخص شدند



سخنگوی شورای شهر رودان از گزینه‌های نهایی تصدی پست شهرداری رودان رونمایی و اعلام کرد نهایتا تا ۲۰ مرداد تکلیف شهردار رودان مشخص خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «مصیب داوری»، سخنگوی شورای شهر رودان گفت: قبل از هر نکته‌ای بار دیگر از مردم شریف و نجیب شهر رودان که به این ۵ عضو شورا رای اعتماد دادند تا در جهت منافع آنان خدمت کنیم قدردانی می‌کنم. وی ادامه داد: اعضای شورای شهر رودان با توجه به مشکلات و شرایط حساس شهر و شهرداری و از دست ندادن وقت،  با شناخت دقیق از آسیب های و مشکلات، ظرفیت ها و پتانسیل های شهر رودان در چندین جلسه ابتدایی انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دادند.

داوری ادامه داد: تلاش شد نخبگان زیادی را در این عرصه مورد ارزیابی قرار دهیم و پس از شور و مشورت و بررسی رزومه ۳۰ نفر ، سه گزینه نهایی برای تصدی شهرداری رودان  از سوی اعضای محترم شورا جهت ارائه برنامه معرفی شدند که مطابق جدول زمان‌بندی روز سه شنبه ۱۹ مردادماه به ترتیب حروف الفبا کاندیدا در جلسات شورا حاضر و برنامه‌های خود را ارائه می دهند. وی افزود: این سه گزینه به تربیت شامل مجتبی احمدی، حجت جاودان و مجتبی سلیمی هستند.
سخنگوی شورای شهر رودان گفت: نهایتا پس از ارائه برنامه‌ها و جمع بندی نهایی، شهردار جدید رودان با رای اعضای شورای شهر رودان انتخاب و در روز چهار شنبه ۲۰ مرداد معرفی خواهد شد. داوری اضافه کرد: این سه گزینه در چهارچوب قانون انتخاب شهردار تعیین شده اند و داشتن یک کارنامه مثبت و عملکرد درخشان ،مسوولیت پذیری و کارآمدی از مهمترین رکن ها شورای شهر برای انتخاب آنها بوده است.
وی تاکید کرد: مردم رودان شایسته بهترین ها هستند و قطعا شهر رودان نیازمند تغییر و تحول ، نگاهی نو  و نگاهی که نشأت گرفته از تعهد و تخصص باشد است و این وعده را به مردم خواهیم داد که شهردار آینده رودان ان شا الله این قابلیت ها را خواهد داشت. وی در پایان با تقدیر از زحمات پرویز روشی سرپرست شهرداری رودان گفت: قطعا از تجربیات فراوان وی در حوزه های مختلف و در راستای توسعه ، عمران و آبادانی شهر رودان بهره خواهیم گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها