اجرای طرح شهید سلیمانی در قشم

۶ هزار و ۵۳۳ بیمار کرونایی در منزل قرنطینه شدند



 فرمانده سپاه قشم گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در کمک به شبکه بهداشت، از ابتدای سال جاری تا نیمه شهریورماه ۶ هزار و ۵۳۳ بیمار کرونایی در منزل قرنطینه شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، حجت امیری کیا افزود: در همین مدت ۳۰ هزار و ۵۶۶ مورد خدمات بهداشتی و درمانی در قالب این طرح ارائه شد.

وی ادامه داد:  تا نیمه شهریورماه سال جاری ۳۰ هزار و ۵۷۵  نفر در این طرح مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند که نتیجه هفت هزار و ۱۰۰ مورد از آن مثبت بود.

فرمانده سپاه قشم تصریح کرد:  ۱۶ تیم رصد و شناسایی اولیه در این طرح فعالیت می‌کنند و ۶ تیم سفیران هدایت نیز با آنان همکاری دارند.

وی افزود: ۱۰۶ تیم مراقبتی، ۵۳ تیم حمایتی و ۱۶ تیم نظارت بر توزیع مواد غذایی و بهداشتی برای مدیریت و کنترل کرونا در طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است.

امیری کیا خاطرنشان کرد: ۲۳۷ نفر  شامل ۲۳ پزشک، ۶ پرستار، ۱۰۵ بهورز و ۱۰۳ بسیجی در قالب ۴۶ پایگاه سلامت در این طرح شهید سلیمانی قشم فعالیت می‌کنند.

 

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون یک میایون و 90هزار و 608 دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است. از این تعداد، 756هزار و 222دوز اول و 334هزار و 262دوز دوم تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها