چهاردهمین دوره لیگ دسته یک سلاح‌های بادی کشور 

بانوان فولاد هرمزگان خوش درخشیدند 



چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک سلاح‌های بادی معوقه سال ۹۹ با برگزاری هفته سوم و چهارم بانوان در رشته تپانچه برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی فولاد هرمزگان و سام سها گستر مازندران برگزار شد تیم‌ های هیات قم، آرس، امیدهای تیراندازی، هیات البرز و تیگرا با هم به رقابت پرداختند.
در دیدارهای رو در رو تیم‌ های آرس، فولاد هرمزگان و هیلت البرز به ترتیب در مقابل تیم های هیات قم، تیگرا و سام سها گستر مازندران موفق به پیروزی شدند.
همچنین در نوبت عصر و هفته چهارم این رقابت‌ها تیم‌ های آرس، هیات قم و هیات البرز به ترتیب مقابل حریفان خود امیدهای تیراندازی، سام سها گستر مازندران و تیگرا به برتری رسیدند. در پایان هفته سوم و چهارم این مسابقات و از جمع ۸ نفر راه‌ یافته به فینال خانم‌ها ضحا حداد از هیات قم، مریم خوانساریان از آرس و سمیه یاسی از فولاد هرمزگان موفق شدند به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.
حسینی، رئیس سازمان لیگ، نجفی و خدابنده‌ لو مربیان تیم ملی به همراه جواد فروغی قهرمان المپیک، در مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر شرکت کردند. همچنین در حاشیه این مراسم باشگاه فولاد هرمزگان از خانم الهام هریجانی و مهدیسا برزگر تیراندازان رشته تپانچه  این باشگاه تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها