ثبت‌نام ۶ هزار و ۵۲۰ نفر در طرح تامین مسکن جوانان قشم



مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تا پایان زمان ثبت نام متقاضیان طرح تامین مسکن جوانان قشم ۶ هزار و ۵۲۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علی درویش پور در آیین معرفی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این طرح به صورت ویژه به دنبال خانه‌دار کردن جوانان و بومیان جزیره قشم است که امیدوارم مدیرعامل جدید این راه را ادامه دهد.

وی در خصوص تامین آب قشم گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب شرب توسط سازمان منطقه آزاد قشم برای شهر قشم در نظر گرفته شده است که با توجه به نزدیکی چند روستا، آب آنان نیز از این منبع تامین می‌شود.

درویش‌پور تامین آب روستاها را وظیفه آب و فاضلاب استان دانست و تصریح کرد: با همکاری و تعاملی که با این سازمان ایجاد شد، مقرر شد در چهار نقطه جزیره، تاسیسات آب شیرین‌کن ساخته شود که هم‌اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

 

صبح امروز با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور، معاونان، استاندار هرمزگان، ائمه جمعه و جماعت شیعیان و اهل سنت قشم، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی، بزرگان و معتمدان جزیره قشم و جمعی از خانواده ایثارگران از خدمات ۶ ماهه علی درویش پور تقدیر شد و افشار فتح‌الهی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها