تهیه ۱۳۰ چراغ روشنایی برای معابر قشم/ ۲۰ چراغ در سطح شهر نصب شد



شهردار قشم گفت: ۱۳۰ چراغ روشنایی معابر توسط این نهاد تهیه شده و تا کنون ۲۰ چراغ در سطح شهر نصب شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، میرداد میردادی افزود: همچنین هشت نقطه از محلات شهری شناسایی شده است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون یکصد تُن آسفالت برای لکه‌گیری مورد استفاده قرار گرفته که ۵۰۰ تُن دیگر نیز به این امر اختصاص یافته است.

شهردار قشم تصریح کرد: با توجه به وجود فضای اضافی در ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر، قسمتی از این ساختمان در اختیار دانشگاه علمی‌کاربردی شهرداری قشم قرار می‌گیرد.

وی افزود: با انجام این امر، ۲ میلیارد ریال در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی می‌شود.

میردادی ادامه داد: این ساختمان دارای ۲ هزار و ۸۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه است که هم اکنون رنگ آمیزی سقف، درب‌های آن نیز انجام شده است.

وی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده با وزیر کشور و معاون وی، دستگاه‌هایی از جمله یک دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه آب‌پاش با یک ششم قیمت در اختیار شهرداری قشم قرار می‌گیرد.

شهردار قشم افزود: همچنین با مذاکرات انجام شده با بانک ملی ایران، تسهیلاتی برای خرید یک لودر انجام شده کهدر دست اقدام است.

وی ادامه داد: بلوار خلیج فارس از میدان شهید سلیمانی تا میدان جهاد و  اجرای طرح پیورس بلوار شهید رجایی از مصلی امام علی(ع) تا میدان جهاد هر کدام با اعتبار افزون بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی است که اجرا می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها