کمک‌رسانی و ارسال بسته‌های موادغذایی به مناطق سیل‌زده هرمزگان



مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان گفت: کمک‌های امدادی و موادغذایی به همت بنیاد احسان وابسته به این ستاد برای سیل زدگان در شهرستان‌های رودان، بستک، قشم و بندرعباس ارسال شد.

 

به گزارش صبح ساحل، منوچهر دانشمند افزود: این کمک‌ها شامل ۲۰۰ تخته پتو، موکت، پلاستیک، کنسرو، حبوبات، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و برنج است.
وی بیان داشت: امروز همچنین ۲ دستگاه خودرو به متاطق سیل زده هرمزگان اعزام شده و کار ارسال این نوع کمک‌ها در روزهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان اظهارداشت: در پی بارندگی اخیر مناطق مختلف جنوب کشور از جمله هرمزگان، تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده به کار خواهیم بست.
طبق اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان، بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل ۹۶۵ خانوار آسیب دیدند که این جمعیت به خانواده های آسیب از بارندگی‌های اخیر امدادرسانی کرد. 
مجید سلحشور افزود: این تعداد خانوار چهار هزار و ۹۵۴ نفر را شامل می‌شود که توسط نجاتگران امدادرسانی شدند و از این تعداد ۹۰ خانوار اسکان اضطراری داده شدند.
وی ادامه داد: همچنین ۵۴ دستگاه چادر امدادی،۱۵۴ تخته موکت، ۲۲۲تخته پتو، هفت هزار و ۱۶۵ کیلوگرم نایلون،۱۱۷ بسته غذایی ۷۲ ساعت و ۵۲ شعله والور میان آسیب دیدگان توزیع شد.
همچنین راه ارتباطی ۶۵ روستا در استان هرمزگان به علت بارندگی های شدید و طغیان رودخانه های فصلی قطع شد که بعداز پایان بارندگی عملیات بازگشایی راه ها آغاز شده است. 
 برق ۳۷ روستا و آب آشامیدنی ۲۵ روستا در هرمزگان نیز به علت بارندگی های اخیر قطع شده است. براثر بارندگی و آبگرفتگی شدید معابر عمومی در شهرستان‌های میناب، بندرعباس، قشم و پارسیان باعث مشکلاتی برای شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها