رییس شورای شهر شهرستان:

۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبار سیل اخیر به شهرداری میناب اختصاص یافت/ مدعی العموم برای تعیین تکلیف ساختمان قلعه هزاره ورود کند



رییس شورای شهر میناب گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل اخیر برای جبران خسارت‌ها به شهرداری این شهر اختصاص یافته است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «سید موسی هاشم نسب»، رییس شورای شهر میناب روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت: این اعتبار صرف خسارت های ناشی ازسیل ویرانگر دیماه سالجاری که خسارت های فراوان به زیرساختهای شهری وارد کرد، می شود. وی ادامه داد:یکی از معضلات موجود در شهر میناب خدمات شهری و پسماند و کمبود فضای سبز است که در سطح شهر هم قابل مشاهده است لذا درتلاش برای کمک به شهرداری برای رفع این مشکل هستیم.

رییس شورای شهر میناب افزود: با توجه اینکه ۸۳درصد از محلات شهر میناب نیاز به آسفالت دارد مقرر شده هرماه ۲محله آسفالت شود ، برای این کار محله های کم برخوردار احمدآباد و شهید صفری در اولویت قرار گرفتند.

رییس شورای شهر میناب اظهار داشت: یکی از مواردی که طی این سالها از کنار آن گذشته ایم و به آن توجه نشده است ساختمان قلعه هزاره میناب است که حدود ۱۵ سال پیش با تفاهم نامه بین شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی ساخته شده است. هاشم نسب با بیان اینکه این مکان در زمینی به مساحت دو هکتار و ساختمانی با زیربنای ۲۲ هزار متر مربع بلاتکلیف مانده است بیان کرد: سهم شهرداری که مال مردم هم هست باید از این ملک مشخص شود که با یک حسابرسی ساده می توان ارزش سهم شهرداری را از این ملک  بالای ۱۰۰ میلیارد دانست.

هاشم نسب گفت : ۲هکتار از زمین های شهر داری در بهترین نقطه شهر معطل مانده است و هیچ کار حقوقی روی این پرونده تا کنون انجام نشده است. وی با بیان اینکه این ملک را ارزش گذاری و سهم شهرداری را در طول این سالها مشخص کردیم اظهار داشت: پس از انجام همه این مراحل مشخص شد که این مکان بلاصاحب است و یک روز را با حضور خبرنگاران برای اطلاع رسانی دقیق از وضعیت این ساختمان که حق مسلم مردم است آگاه‌سازی انجام شود.

رییس شورای شهر میناب یادآور شد : هدف و نیت ما در شورای شهر پیشرفت شهر است و ما هم برای شهر خود حاضر هستیم جان خود را فدا کنیم و انتظار هست تا همه اصحاب رسانه و خبرنگاران  برای پیشرفت شهر به شورای شهر کمک کنند. وی با بیان اینکه مسایل حاشیه ای بعضی افراد اهمیتی  ندارد و مهم رضایت مردمی از شورا وشهر داری مهمترین خواسته ما است و ما به عنوان خادمان و نمایندگان مردم نیازی به نمره دادن بعضی ها نداریم ، نمره اصلی را مردم با رضایتمندی خود خواهند داد. هاشم نسب بیان داشت : ما با خبرنگاران بیگانه نیستیم و در اتاق ما به روی همه خبرنگاران باز است و هرگونه سؤال و یا ابهامی را که از مجموعه شورا و شهرداری دارید این حق شما است که از ما بپرسید و ما هم پاسخگوی شما باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها