هفت نمایش در رودان به روی صحنه رفت



در سومین و آخرین روز از اجرای نمایش های نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، هفت اثر از هنرمندان هرمزگانی در استقبال پرشور علاقه مندان به تئاتر در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، در آخرین روز از اجرای نمایش های جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، نمایش «پانزده سال آینده» امید لطفی پور از بندرعباس در پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

نمایش های« توچال» مرجان چشم براه از قشم و «مده آ» فتحیه بقایی از بندرعباس در پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان میزبان علاقه مندان به تئاتر بود.

در ادامه اجراهای سومین روز از نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، نمایش« مکبث» مجید بشکال از بندرعباس در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

نمایش «خرده نان» حدیث زمانی از رودان در پلاتو و نمایش «فصل بی وصل» شیما اکبری از بندرعباس در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی به اجرا در آمد.

نمایش «سگ کشی» نسیم عزیزی از رودان آخرین اثری بود که در سومین و آخرین روز از اجرای نمایش های جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن در پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

نشست نقد و بررسی آثار اجرا شده با حضور «مصیب داوری» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده و کارگردان توانا و مجرب تئاتر هرمزگان و «مهدی سقا» بازیگر و کارگردان صاحب نام کشوری، هنرمندان و اهالی تئاتر، ساعت ۲۱ جمعه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار شد.

نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان از ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه در بخش های استعداد نو، تجربی، آزاد، مکتب سردار و مونولوگ نویسی به میزبانی شهرستان رودان در حال برگزاری است.

در این رویداد هنری ۲۰ اثر از هنرمندان هرمزگانی از  ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

سعید موحدی، لیلی رشیدی و محمد عاقبتی داوری آثار نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن استان هرمزگان را بر عهده دارند.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها