زلزله هرمزگان آسیبی به شبکه گاز وارد نکرد



مدیر منطقه شش انتقال گاز گفت: شبکه انتقال گاز در برابر زلزله شش ریشتری بامداد پنجشنبه در استان هرمزگان آسیب ندیده و پایدار است.

   

به گزارش صبح ساحل، علیرضا عربلو با اعلام این خبر گفت: به رغم وقوع زلزله مهیب شش ریشتری که با موج و شدت بالایی در ساعات اولیه تاریخ ۲۶ اسفند ماه به وقوع پیوست؛ خطوط لوله انتقال گاز و ایستگاه های تقویت فشار گاز در سطح منطقه به صورت پایدار و بدون تنش، گاز را از مبادی تولید به مصرف انتقال می دهند.
وی ادامه داد: ساعاتی پس از وقوع زلزله چند تیم پدافندی و عملیاتی جهت بازدید میدانی سریعا به مسیرهای خطوط لوله و ایستگاه های شیر بین راهی اعزام شدند، که پس از بازدید به رغم زلزله شدید آسیبی به شبکه انتقال گاز و تجهیزات وارد نشده بود.
مدیر منطقه شش انتقال گاز با اشاره به حضور به موقع تیم های نشت یابی در مسیر خطوط لوله انتقال گاز برای اطمینان از انتقال ایمن گاز اظهار داشت: کارکنان متعهد و متخصص این منطقه در روزهای پایانی سال با آمادگی کامل و شبانه روزی در جهت انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی در تلاش هستند تا مصرف کنندگان خانگی و صنعتی گاز  در جنوب و جنوب شرقی کشور دچار چالش و مشکل نشوند.
زمین لرزه شدیدی به بزرگی ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد پنجشنبه حوالی کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها