سرپرست فرمانداری بندرعباس:

۵ پایگاه جاده‌ای در شهرستان به مسافران امدادرسانی می‌کنند



سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: پنج پایگاه امداد جاده ای در دوراهی فین، دوراهی ذرتو، جزیره هرمز و بندرشهید حقانی، همچنین یک پایگاه سلامت در ورودی شهر معروف به تیم «توانا» هلال احمر در این شهرستان برای حفظ سلامت مسافران نوروزی مستقر است.

به گزارش صبح ساحل، «محمد مرودی»، سرپرست فرمانداری بندرعباس روز جمعه در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد جاده ای گفت: همچنین ۱۶ نجاتگر ،۲ آمبولانس و یک خودروی نجات نیز  بر حفظ سلامت گردشگران و مسافران نوروزی تلاش می‌کنند. وی با اشاره به استقرار یک تیم نجات غریق در بوستان غدیر بندرعباس عنوان کرد: ۵ ایستگاه پلیس، ۹ بوستان در سطح شهر بندرعباس جهت اسکان مسافران نوروزی ، ۸۰ حمام و  ۳۰۳چشمه سرویس بهداشتی سیار و ثابت در بوستان ها ‌نوار ساحلی، این شهرستان از گردشگران نوروزی میزبانی می‌کنند.


سرپرست فرمانداری بندرعباس اظهارداشت:  حدود ۲۰سالن ورزشی برای مواقع بحران نیز از ظرفیت های اداره ورزش و جوانان، مدیریت بحران شهرداری و بسیج برای مواقع اضطراری پیش بینی شده است. مرودی با اشاره به در نظر گرفتن محل اسکان مسافران نوروزی، ادامه داد: در شهرستان بندرعباس توسط آموزش و پرورش ۱۰۳  مدرسه با ظرفیت ۹۵۱ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه راهداری شهرستان بندرعباس با ۳  اکیپ به صورت مستمر وضعیت راه های و محورهای مواصلاتی این شهرستان را پایش می کنند، اضافه کرد : نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، بسیج، مراکز بهداشتی و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس هماهنگی و آمادگی کامل جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند و امیدواریم رانندگان و مسافران نوروزی نیز احتیاط لازم را داشته باشند. سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس، آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارند و اولویت ما حفظ سلامت گردشگران و هموطنان است.

سرپرست فرمانداری بندرعباس اظهارداشت: شهرستان بندرعباس با توجه به جاذبه‌های گردشگری که دارد، از این رو بسیاری از مسافران نوروزی و گردشگران این شهر را مقصد سفر خود انتخاب می کنند. وی افزود: استان هرمزگان با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری، ۲۷۹ اثر تاریخی و ۲۶ جاذبه طبیعی و گردشگری ثبت شده را دارد که ظرفیت زیادی برای پذیرانی و میزبانی از میهمانان نوروزی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها