دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان خبر داد:

۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته داریم 



هیات تنيس روی ميز استان هرمزگان با ثبت دو موفقيت مهم از عناوين برتر آموزش و برگزاری ۴۱ مسابقه سالی موفق را سپری کرد.
   
به گزارش صبح ساحل، سعید مظفری دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان بیان داشت : تلفیق دانش و تجربه موضوع بسیار مهمی است که در هیات تنیس روی‌میز استان به چشم می‌خورد.
وی گفت: هیات تنیس روی میز هرمزگان یکی از هیات‌های موفق ورزش استان در سال‌های اخیر بوده است و تنیس روی‌میز استان از نظر فعالیت‌ پا را فراتر از استان گذاشته و به اهداف قهرمانی در کشور می‌اندیشد.
مظفری افزود: محمد پور ریئس هیات که از چهره‌های برجسته این رشته در تمام زمینه‌های ورزش تنیس‌ روی‌میز اعم از داوری و ‌مربیگری این رشته تجربه دارد به واسطه برخورداری از تجربه بالا و دانش تنیس روی میز، ایجاد هیاتی با نیروهای کاردان و با تجربه، اکنون هیات تنیس روی‌میز هرمزگان را به عنوان یکی از هیات‌های برتر ورزش استان و فدراسیون معرفی کرده است.
وی بیان داشت:  تنیس روی‌میز ، هیات موفق ورزش هرمزگان در عرصه‌ همگانی و قهرمانی است و این هیات  در ارزیابی انجام شده در عملکرد سال  ۱۴۰۰  توسط اداره کل ورزش و جوانان  در جمع هیات ‌های برتر ورزشی از جنبه همگانی و قهرمانی معرفی شده است.
دبیر هیات تنیس روی میز استان در مورد برنامه های سال جاری هیات هم گفت: اولویت های اصلی هیات، شامل استعدادیابی، آموزش، بانوان، همگانی و قهرمانی می باشد که با جدیت آن را دنبال می کنیم و تمام توان خود را جهت توسعه تنیس روی میز استان به کار می گیریم و توقع داریم در این راه اداره کل ورزش وجوانان استان مارا حمایت کند.
دبیر هیات تنیس روی میز استان گفت: در وضعیت کرونایی  کلاس های داوری، سمینار روسای شهرستان های  استان را به صورت ویبنار انجام شد ودر وضعیت زرد وآبی بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود تمرین تیم‌های منتخب استان تا حد ممکن تعطیل نکردیم ولی در وضعیت نارنجی و قرمز تمرین ها بنا به دستور اداره کل ورزش وجوانان و دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت کامل درمرکز وشهرستان‌ها  تعطیل کردیم. مظفری گفت: تعداد ۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته دراین ورزش مشغول به فعالیت ورزشی هستند. همچنین ۹ هیات در شهرستان ها فعالیت می کنند و بنا داریم این تعداد را به ۱۳ هیات درسال جاری برسانیم.
مظفری بیان داشت : با فدراسیون تنیس روی‌میز ارتباط و تعامل خوبی داریم و  جا دارد از توجه و لطف مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون به واسطه حمایت‌های خوبش از این رشته تشکر کنم.
وی اظهار داشت: درب هیات تنیس روی میز به روی تمامی بزرگان ، پیشکسوتان وهمه دلسوزان این رشته باز  است و   از حسن آشوری زاده، محمود نظری، حمید قاسمی ، سعید عباسی، امین طیاری، مرتصی امینی، فرخ پروین، فرشید نظری وهئیت ریئسه محمد رضا قائم مقامی ، نوید عباسیان که همیشه  برای پیشرفت این رشته ورزشی زحمات زیادی متحمل شده اند تشکر و قدردانی کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها