رقابت‌های آزاد تنیس روی میز آقایان در قشم به پایان رسید



 دبیر هیات تنیس روی میز شهرستان قشم اعلام کرد: رقابت های آزاد تنیس روی میز آقایان ویژه دهه کرامت با شناخت برترین ها به کار خود پایان داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، پیرزاد پیری با ارایه گزارش پایانی رقابت های آزاد تنیس روی میز آقایان که در سالن تنیس روی میز آزادگان سرزمین آب و آفتاب در جزیره قشم برگزار شد، افزود: این مسابقات به مناسبت دهه کرامت با حضور ۳۲ نفر شرکت کننده از شهرهای قشم، شیراز، درگهان و روستای هلر از توابع شهرستان قشم استان هرمزگان و مجموع ۶۱ مسابقه انفرادی برگزار شد.

در این رقابت ها که در رده های سنی آزاد برگزار شد، شایان پیری از قشم،  محمد رحیمی از شیراز  و محمد رحیمی از روستای هلر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و مقام چهارم نیز به صورت مشترک به کارن دوستی و آیدین فرخی از قشم رسید.

 

نفرات برتر رقابت های آزاد تنیس روی میز آقایان در قشم اعلام شد

 

نکته حائز اهمیت در برگزاری این رقابت های آزاد تنیس روی میز، شرکت بازیکنان مطرح استان هرمزگان در تمامی رده های سنی از جمله «کارن دوستی» قهرمان نونهالان استان، «آیدین فرخی» قهرمان نوجوانان استان، «شایان پیری» قهرمان جوانان استان و چهارم بزرگسالان استان و جز ۱۶ نفر برتر جوانان کشور و «پیرزاد پیری» نفر سوم پیشکسوتان استان که همگی از ورزشکاران شهرستان قشم بودند.

این رقابت ها با حضور «فرخ پروین» رییس هیات تنیس روی میز قشم «عبدالهادی سرودی» نایب رییس هیات تنیس روی میز، «پیرزاد پیری» به عنوان سرداور و «ابراهیم فرخی» به عنوان داور مسابقه برگزار شد.

رضا دریایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم، میرداد میردادی شهردار قشم و جمعی از پیشکسوتان ورزش نگین خلیج فارس از میهمان ویژه برگزاری این مسابقه به مناسبت دهه مبارک کرامت بودند.

 

نفرات برتر رقابت های آزاد تنیس روی میز آقایان در قشم اعلام شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها