امام جمعه بندرعباس:

بازاریان با درک از شرایط، قیمت‌ها را کنترل کنند و از گرانفروشی بپرهیزند



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از عموم بازاریان خواست با درک شرایط جامعه و وضعیت معیشتی مردم در همکاری با دولت‌، انصاف را در معاملات از دست ندهید و از گرانفروشی و احتکار بپرهیزید.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام والمسلیمن محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: عموم بازاریان با درک از شرایط، قیمت‌ها را کنترل کند و دولت نیز نظارت بر قیمت‌ها را تشدید کند. وی در بیان تذکری به عموم جامعه، خواستار صرفه‌جویی در آب و برق شد و از کشاورزان خواست تا شب‌ها از آب و موتور تلمبه‌ها استفاده کنند و امروز بیش از هر زمانی به صرفه‌جویی توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به سالگرد شهادت باقرالعلوم امام محمد باقر (ع)، اشاره کرد و بیان داشت: طبق روایت امام باقر از جابربن عبدالله انصاری بنیان اساسی مناسب حج تشریح شده که مورد استفاده فقهای شیعه و سنی است و حج وحدت بخش و این کنگره عظیم رهین امام باقر (ع) است. 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده همچنین به مأموریت جهانی شیعه آل محمد از سوی امام باقر به عنوان مأموریتی جاری یاد کرد و افزود: امام باقر(ع) می‌فرمایند که شیعیان باید به گونه‌ای باشند که بتوان به آنها اتکا کنند. تکیه گاهی میانه که تندروها و کندروها به شما ملحق شوند و این روایت شیعه را به سمت نگاه جهانی می‌برد که حد وسط در همه جریانات باشید چرا که تندروی و کندروی به جامعه اسلامی ضربه می‌زند.
رژیم‌های مرتجع منطقه بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در همدست با آمریکا هستند نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه ها به هفته حقوق بشر اشاره کرد و افزود: در این هفته می‌توان سیاهه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها را ذکر کرد، از سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششم تیرماه، شهادت شهید بهشتی و یارانش در ۷ تیرماه، بمباران سردشت با هدایت آمریکایی‌ها در ۸ تیرماه، شهادت شهید صدوقی شهید محراب ما در ۱۱ تیرماه، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در ۱۲ تیرماه و شهادت ۲۹۶ مسافر فقط لیستی از جنایات آمریکایی‌ها فقط در یک هفته در حق ملت ایران است.

امام جمعه بندرعباس از رژیم صهیونیستی و دیگر رژیم‌های مرتجع منطقه به عنوان بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر اما همدست با آمریکا یاد کرد که ماهیت سازمان ملل، دیوان لاهه، مجموعه نظام‌های بین المللی را به بازی گرفته و آنها را دست مایه فشار به ملت‌ها و مداخله در امور داخلی کشورها می‌کنند. حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: اقداماتی مانند جنگ دو کره، جنگ ویتنام، بکارگیری سلاح‌های شیمیایی، اشغال پاناما، تجاوز به افغانستان و عراق، زندان گوانتانامو و جنایات و کودتاها و حمایت از منافقان در کشور خودمان از جمله جنایات مزدورانه آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران است که نباید آنها را از یاد ببریم.

وی اضافه کرد: در محکومیت ایران در ماجرای حقوق بشر از جداسازی زنان در اتوبوس‌ها و عدم به رسمیت شناختن حقوق همجنس بازان استفاده می‌کنند اما جنایات وحشیانه خود بر علیه ملت‌های مختلف جهان را نادیده می‌گیرند و ژست دفاع از حقوق بشر می‌گیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها