در پنجمین روز از هفته دولت؛

مرکز تکثیر میگو در شهرستان سیریک به بهره برداری رسید



مرکز تکثیر میگوی شرکت سپاس بیتای بندر با حمایت استانداری هرمزگان، سازمان شیلات ایران و با پیگیری اداره کل شیلات استان هرمزگان در پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت تکمیل چرخه تکثیر و پرورش میگو گفت: مراکز تکثیر میگو نقش موثری در تکمیل این چرخه و همچنین افزایش تولید دارند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه استان در حوزه شیلات امسال شاهد افتتاح 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان بوده‌ایم، افزود: فعالیت‌های شیلاتی و به‌ویژه آبزی پروری در استان هرمزگان یکی از محورهای اصلی تولید، اشتغال‌ و رونق اقتصادی که خوشبختانه در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است.
در ادامه «عبدالرسول دریایی»، مدیر کل شیلات هرمزگان میزان ظرفیت تولید این مرکز را بالغ بر ۵۰ میلیون قطعه دانست و گفت: میزان سرمایه گذاری انجام شده این مرکز را بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
دریایی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت 3 و نیم هکتار واقع شده است برای بیش از 15 نفر اشتغال زایی ایجاد می کند.
گفتنی است در هفته دولت امسال 9 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 187 نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 896 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 452 نفر در استان هرمزگان آغاز می‌شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها