لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس فصل را با تساوی خانگی شروع کرد



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در نخستین بازی خانگی در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مقابل نماینده مازندران به تساوی دست یافت.


به گزارش صبح ساحل، در چارچوب هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و از گروه ب، تیم شهرداری  بندرعباس در ورزشگاه خلیج‌فارس برابر کیان سام بابل به تساوی ۱ - ۱ دست یافت.


نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که نخستین بازی فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را انجام می‌دادند در خانه به دنبال سه امتیاز آن بودند.


در دقیقه ۱۲ بازی جهانبخش خبر موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا  اولین بازیکنی باشد که در فصل جدید برای شهرداری گلزنی
می کند.


نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر خلیفه‌اصل به پایان رسید. در نیمه دوم شهرداری باز می‌توانست به گل برسد و در دقیقه ۷۹ بود که داریوش بخت دروازه مازندرانی ها را باز کرد اما داور این مسابقه گل را آفساید اعلام کرد .


داور چهارم تابلو وقت های اضافه را بالا برد که شایان فدایی برای تیم کیان سام بابل گل زد تا این دیدار در پایان یک یک مساوی شود. در این بازی امیر خلیفه اصل سرمربی شهرداری بندرعباس در دقایق پایانی از کنار زمین اخراج شد. در سایر دیدارهای گروه دوم شهرداری نوشهر با تک گل بابک ابراهیمی تیم  شهدای رزکان را برد. داماش گیلان و آریو اسلامشهر  یک یک مساوی شدند .


شهرداری بم با دبل سهیل هزار جیبی،  تیم  شاهین تابان بوشهر را شکست داد. تیم شهید قندی یزد با دو گل عادل سرشار و جواد شفیعی پور تیم  نیروی زمینی را برد. نفت و گاز گچساران سه بر یک مس نوین کرمان را برد.


امید علیپور ،  سعید کریمی و خیرالله ویسی آرا برای نفت و گاز گچساران گلزنی کردند.


تیم های نفت و گاز گچساران، شهرداری نوشهر و شهید قندی یزد سه تیم شش امتیازی گروه دوم هستند که به دلیل تفاضل گل اول تا سوم هستند. تیم شهرداری بندرعباس با یک بازی کمتر و با یک امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است.


لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه ۱۴ تیمی  برگزار می شود که فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های ماشین سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، شهدای بابلسر، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان و  پانیک تالش هم گروه است. در گروه دوم شهرداری بندرعباس با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، کیان سام بابل ،نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه است.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها