آغاز ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه هرمزگان



معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان از آغاز ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه هرمزگان خبر داد و گفت: کلیه آموزش‌ها در سال جاری به صورت حضوری انجام می‌گیرد و فعلاً برنامه‌ای برای آموزش مجازی نداریم.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، مصطفی ظهیری‌نیا اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری هزار و ۳۸۴ نفر ورودی جدید در مقطع کارشناسی داریمکه از این تعداد ۴۸۸ نفر یعنی حدود ۳۵ درصد آقا و ۸۹۶ نفر خانم و مجموعاً هزار و ۳۸۴ نفر هستند و این تعداد تقریباً مشابه سالگذشته است.

وی تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز ۴۵۱ ورودی داریم که از این تعداد ۲۴۳ نفر یعنی ۵۴ درصد آقا و ۲۰۸ نفر خانم هستند. همچنین در مقطع دکتری ۵۵ نفر ورودی جدید داریم که از این تعداد ۲۵ نفر آقا و ۳۰ نفر خانم هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه این دانشگاه ۶ هزار و ۳۵۷ نفر دانشجوی فعال دارد، عنوان کرد: مادر مقطع کارشناسی ۴۶ رشته، در مقطع کارشناسی ارشد ۶۹ رشته و در مقطع دکتری ۳۲ رشته فعال داریم و برای توسعه رشته‌هایخود پیگیر حدود ۶۰ رشته جدید در مقاطع مختلف هستیم. به این منظور مقدمات اخذ مجوز را نیز فراهم کردیم تا برای سال تحصیلیآینده این رشته‌ها را فعال کنیم.

ظهیری‌نیا با اشاره به اینکه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه هرمزگان ۲۴۶ نفر بوده و مدرسین مدعو ما نیز تقریباً به همین تعداد هستند،بیان کرد: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه هرمزگان از ۱۷ مهر آغاز شده و تا چهارشنبه، ۲۰ مهر نیز ادامه دارد. دانشجویانیکه موفق به ثبت‌نام در این تاریخ نشدند نیز می‌توانند روز شنبه، ۲۳ مهر به این منظور به دانشگاه مراجعه کنند اما توصیه‌مان این استکه دانشجویان ثبت‌نام خود را تا پایان مدت زمان اعلام شده به انجام برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ و برگزاری کلاس‌های دانشگاه هرمزگان از تاریخ شنبه، ۲۳ مهر خواهد بود. کلیهآموزش‌ها در سال جاری به صورت حضوری انجام می‌گیرد و فعلاً برنامه‌ای برای آموزش مجازی نداریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها