تقدیر شهردار شیراز از پیروزی پرگل تیم فجر شهید سپاسی مقابل تیم وحدت مشهد



شهردار شیراز با تقدیر از پیروزی پُرگل تیم فجر شهید سپاسی مقابل تیم فوتبال امید وحدت مشهد، گفت: در مدیریت شهری تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم فجر شهید سپاسی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش صبح ساحل، «سردار یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس و «محمدحسن اسدی»، شهردار شیراز در بازی فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و تیم فوتبال امید وحدت مشهد که در شیراز به مصاف هم رفتند، حضور یافتند.

به گفته اسدی، شهرداری وظیفه خود می‌داند تا از همه ورزش‌ها و ورزش‌های همگانی و به‌ویژه فوتبال که شادی‌آفرین است حمایت کند و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا سرانه ورزش را در این کلان‌شهر افزایش دهیم.

وی با اشاره به دو ورزشگاه ۵۰ هزارنفری و شش‌هزارنفری شیراز تصریح کرد: اگر این دو ورزشگاه نیز به مدار ورزش برگردد، باز نیاز به اهتمام بیشتری برای توسعه فضای ورزشی در کلان‌شهر شیراز داریم.

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ردیف بودجه را برای ورزش مصوب کرده و در اختیار شهرداری قرار می‌دهد، اظهار کرد: مدیریت شهری به سهم خود کمک‌ به ورزش کمک می‌کند و سعی می‌کنیم تا با کمک بیشتر آن را تقویت و دِین خود را به ورزش و جوانان ادا کنیم.

بنابراین گزارش، در مصاف تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و فوتبال امید وحدت مشهد که در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های جام آزادگان در شیراز برگزار شد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با نتیجه پرگل ۱۱ بر صفر پیروز میدان شد و با ۱۶ امتیاز به رده دوم جدول لیگ یک صعود کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها