مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

دوباره با خلیفه اصل نتایج دلخواه را خواهیم گرفت



مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در مورد عملکرد این فصل نارنجی پوشان گفت: با انجام دو بازی نمی شود در مورد عملکرد تیمی صحبت کرد و یقینا عملکرد شاگردان امیر خلیفه اصل بازی به بازی بهتر خواهد شد.

     

به گزارش صبح ساحل، فرامرز عیانی اظهار داشت : هنوز خیلی از هوادران افسوس فصل گذشته را می خورند و انتظار دارند این فصل هم مثل فصل پیش عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی گفت: فصل گذشته همه دست به دست هم دادیم تا راهی لیگ دسته اول بشویم اما در دو بازی پلی آف شانس با ما یار نبود و نشد تا بعد از گذشت ۸ سال دوباره شهرداری راهی لیگ دسته دوم شود.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت : اگر مجموعه مدیریتی تیم شهرداری به عملکرد و توان امیر خلیفه اصل اعتقاد نداشت هرگز در این فصل با ایشان قرار داد نمی بستیم، اما عملکرد خوب این مربی در فصل گذشته برای همه مجموعه باشگاه شهرداری و هوادران قابل قبول و اعتماد  بود و هوادران کمی صبوری بکنند تا دوباره شاهد فوتبالی ناب و تماشاگر پسند از سوی شاگردان امیر خلیفه اصل باشیم.
فرامرز عیانی گفت: همان گونه که در فصل گذشته حمایت های خوبی از تیم شهرداری بندرعباس شد این فصل هم این انتظار را داریم و از شهردار، اعضای شورای شهر ، هیات فوتبال هرمزگان و تمامی کسانی که از باشگاه شهرداری حمایت می کنند تشکر می کنم.
عیانی بیان داشت: ۸ بازیکن فصل گذشته را از دست داده ایم و هنوز بازیکنان جدید با بازیکنان فصل گذشته شناخت کافی از یکدیگر پیدا نکرده اند پس زمان نیاز داریم تا شاگردان امیر خلیفه اصل دوباره بدرخشند.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس درباره بازی فردا جمعه  در ورزشگاه خلیج فارس در مقابل تیم شهدای رزکان البرز گفت: در این بازی به اولین سه امتیاز خود دست پیدا خواهیم کرد تا روحیه و شادابی  بازیکنان و کادر فنی برگردد و مهمتر این که دل هواداران خود را شاد کنیم.
در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و از گروه ب عصر فردا ( ۲۹ مهر ) از ساعت ۱۶ تیم شهرداری بندرعباس میزبان شهدای رزکان البرز است . 
شاگردان امیر خلیفه با یک امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی جای دارند و تیم شهدای رزکان البرز با چهار  امتیاز ششم است .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها