رئیس سازمان آتش نشانی شیراز:

حریق یک باغ رستوران در شیراز مهار شد



رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش بی‌احتیاطی باغ رستوران نخلستان در بلوار صنایع شیراز را در بر گرفت که با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمدهادی قانع گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی گسترده در محوطه باز رستوران نخلستان در بلوار صنایع شیراز ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۱۲ و ۳۱ دقیقه امروز ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آتش نشانان ایستگاه های ۸،۴ و ۱۵ را به همراه خودرو و دستگاه تنفسی و امدادی به محل حادثه اعزام کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: در هنگام رسیدن آتش نشانان شعله های آتش که آلاچیق های موجود در محوطه باز رستوران را در برگرفته بود ، کاملا شعله ور شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع گاز و برق رستوران به دو گروه تقسیم شدند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی از دو جهت شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه شهروندی در محل حضور نداشت گفت: این رخداد مصدومی در پی نداشته است.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش سوزی و تخلیه کامل دود ، عملیات لکه گیری را انجام و نکات ایمنی را به عوامل مجموعه گوشزد کردند.

وی در پایان گفت: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها