هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان صادر شد/ رگبار پراکنده باران، رعد و برق و افزایش باد در ارتفاعات استان



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان، گفت: بر اثر این سامانه از اواخر وقت فردا سه‌شنبه ۱۹ تیرماه تا اواخر وقت روز جمعه ۲۲ تیرماه شاهد رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش باد در ارتفاعات استان به‌ویژه در مناطق بشاگرد و حاجی‌آباد خواهیم بود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز دوشنبه ۱۸ تیر، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مناطق مرکزی استان هرمزگان نیز احتمال وقوع گرد و خاک و کاهش موقتی کیفیت هوا را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مردم در مدت یادشده با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی و بارش در ارتفاعات، از اسکان در نزدیک رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی گفت: بر اثر این سامانه از ساعات پایانی روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته‌ جاری، شاهد وزش بادهای جنوب شرق و احتمال افزایش طول موج تا ۲۰۰ سانتی‌متر در محدوده خلیج‌فارس و تنگه هرمز خواهیم بود.

حسن‌زاده با اشاره به لزوم صیانت از تورهای صیادی اظهار کرد: تدابیر لازم برای رفت و آمد شناورها در خلیج‌فارس و تنگه هرمز دیده شود، همچنین در مدت یاد شده از فعالیت‌هایی همچون شنا در سواحل خودداری شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها