رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز:

فاز شمال شرقی خط ۲ قطار شهری دارای پنج ایستگاه است



رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز گفت: فاز شمال شرقی خط ۲ قطار شهری دارای پنج ایستگاه آزادی، میدان قائم، حافظیه، کلبه سعدی و فضیلت است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط ٢ قطار شهری شیراز گفت: همانگونه که مردم شیراز به درستی بارها اعلام کردند اکثر مسیرهای شهر شیراز شرقی و غربی هستند و ما در مسیرهای شمال به جنوب در شیراز دچار فقر حرکتی هستیم و خط دوم از این نظر بسیار حایز اهمیت است.

امیر یقطین ادامه داد: به همین دلیل برای اجرای خط دوم‌ از میانرود تا آزادی 10 کیلومتر مسیر را تاکنون طی کردیم، اما چون ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) تقاطع است نیاز بود قسمت‌های شرق شهر به ویژه قسمت‌های گردشگری حافظیه و سعدیه هم به خط یک وصل شوند، پس تصمیم گرفتیم ادامه خط دو مترو‌ به سمت سعدی را هم شروع کنیم.

او اضافه کرد: اما در کنار آن ایستگاه فضیلت هم که در برنامه نبود به این بخش از مترو اضافه شد که می‌تواند برای ورودی شیراز از خرامه و مردم سعدی نیز از طریق تونل سعدی مورد استفاده قرار گیرد .

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی گفت: این بخش از خط ۲دارای  ۵ایستگاه شامل ایستگاه آزادی، میدان قائم، حافظیه، کلبه سعدی و فضیلت است .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها