جزئیات آیین تشییع پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در هرمزگان



استاندار هرمزگان گفت: ملت ایران بیش از ۳۰۰ هزار شهید داد و نه یک وجب خاک وطن به یغما رفت و نه لحظه‌ای از آرمان‌های ترسیم شده رهبر کبیر انقلاب عقب نشینی کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی افزود: ۳۴ سال از زمان پایان جنگ تحمیلی گذشته و در برهه‌های مختلف عطر شهید و فرهنگ شهادت در کوچه‌ و خیابان‌ شهرهای ایران می‌پیچید.

وی افزود: دشمن بعثی با فریبی که از آمریکا خورد قصد داشت قطعه‌ای از خاک پاک میهن ما را جدا و تصاحب کند و به انقلاب اسلامی بتازد اما ملت ایران بیش از ۳۰۰ هزار شهید داد و نه یک وجب خاک وطن به یغما رفت و نه لحظه‌ای از آرمان‌های ترسیم شده رهبر کبیر انقلاب عقب نشینی کرد.

دوستی اظهار کرد: امروز هم همان شرایط است و جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در مسیر پیشرفت و تمدن گام بر می‌دارد و با این مردم و این رهبر قطعا کشور موفق و پیروز خواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: قرار است آیین تشییع پیکر مطهر این ۵ شهیدگمنام همزمان با سراسر کشور روز سه شنبه ۶ دی ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس برگزار و شهداء بر دوش ملت شهید پرور و همرزمان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس مشایعت شوند.

وی بیان کرد: این شهدای گرانقدر، سال۱۳۶۷ در عملیات بدر و حمله دشمن بعثی به شهادت رسیده اند و از مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شده و میهمان مردم هرمزگان هستند تا پیکر مطهر آنان در شهرک پیامبراعظم(ص) بندرعباس، شهر درگهان قشم، شهرک شهید توحیدی جاسک و حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی میناب آرام گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها