مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان خبر داد:

برخورد قاطع با متخلفان عرصه‌های طبیعی



مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان گفت: در راستای سیاست‌های سازمانی و وظایف قانونی با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی قاطعانه برخورد می‌کنیم.
به گزارش صبح ساحل، «سید محمد نورموسوی»، مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از انفال گفت: درراستای وظیفه و تعهدات ذاتی سازمانی با تمام تلاش، صیانت و حراست از اراضی ملی و عرصه های طبیعی را در دستور کار و اولویت مهم قرارداده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های استان هرمزگان "جنگل" است، گفت: صیانت از این سرمایه عظیم و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است.

 موسوی با اشاره به اینکه منابع طبیعی سرمایه ملی است، اظهار داشت: حفظ عرصه‌های منابع طبیعی به مشارکتی همگانی نیازمند است. وی گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از جمله برنامه‌ها اولویت دار اداره کل منابع طبیعی استان است.
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان تاکید کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به صیانت و حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی است، قطعا بدون مشارکت و همراهی و همکاری مردم نمی‌توان در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی موفق عمل کرد.
وی در پایان گفت: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ڪد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها