اهدای بیش از هشت هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های هرمزگان توسط خیرین



مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: خیران و سازمان ها بیش از هشت هزار جلد کتاب در پاییز امسال به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند.

       

به گزارش صبح ساحل، امینه دریانورد روز دوشنبه افزود: از این تعداد ،سه هزار و ۳۰۰ نسخه از کتاب‌ها توسط کتابخانه ملی و ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه توسط یکی از خیرین به نام محمدتقی حق بین که عضو انجمن کتابخانه های عمومی استان است، اهدا شد.

وی با اشاره به طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» به عنوان سنت حسنه ای برای افزایش سرانه مطالعه اظهار کرد: همچنین طی این مدت(ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه امسال) یکهزار و ۶۰۰ جلد کتاب توسط مردم شهر بندرعباس و ۷۰۰ نسخه نیز توسط اداره کل ارشاد اسلامی استان هرمزگان به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان بیان کرد: بخشی از نیازهای منابع کتابخانه‌ها با کتاب‌های اهدایی تامین شده و کتاب‌های اهدایی توسط سازمان‌ها و مردم به مرکز مبادله کتاب استان برای توزیع در کتابخانه‌های سراسر استان منتقل می‌شود.

دریانورد از مردم و مسوولان دعوت کرد در پویش «اهدای کتاب،اهدای دانایی» شرکت کنند تا این منابع ارزشمند در اختیار افراد بیشتری قرار بگیرد و همه مردم استان از کتاب‌ها بهرمند شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها