وزیر ورزش و جوانان :

در تلاش برای جلوگیری از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستیم



وزیر ورزش و جوانان از تلاش ویژه خودش و همکارانش برای جلوگیری از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

  
به گزارش صبح ساحل، باشگاه استقلال می بایست تا ۳۱ مارس بدهی‌های خارجی خود را می‌پرداخت و مدارک مربوط به پرداخت بدهی را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری می‌کرد که این کار را انجام نداد و اکنون که مدت‌ها از این تاریخ گذشته، باز هم این بدهی را پرداخت نکرده است.

حمید سجادی در این باره می‌گوید: از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های خودمان استفاده خواهیم کرد تا استقلال در آسیا بماند. حق هواداران استقلال این است که  مشکلات آن‌ها از سوی وزارت ورزش پیگیری و مرتفع شود. وظیفه ما جز این نیست و تا آن جایی که بتوانیم تلاش خواهیم کرد تا استقلال به حق خود برسد.

سوال مهم این‌جاست آیا تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از حذف استقلال نتیجه خواهد داد؟ واقعیت این است کنفدراسیون فوتبال آسیا صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را به یک شرکت آلمانی واگذار کرده و این شرکت به منظور حرفه‌ای شدن باشگاه‌های آسیایی سال‌هاست ملاحظات را کنار گذاشته است و در دوره قبل تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد و به نظر می‌رسد این فصل هم مجوز حرفه‌ای تیم استقلال را تایید نخواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها