پلیس آگاهی بندرلنگه ، قاتل جوان را در استان البرز دستگیر کرد

کری خوانی ۲ دوست با قتل پایان یافت



پسری پس از قتل دوستش در بندر چارک، به سمت فردیس کرج  متواری شده بود دستگیر شد. این  جوان 22 ساله  که حدود 6 ماه قبل پس از کری خوانی، با رفیق خود درگیر و باعث مرگش شده بود، در بامداد دوشنبه گذشته در فردیس توسط پلیس آگاهی بندرلنگه به دام افتاد.
  

 غروب 29 مهرماه 

جمعه بود و چند پسر جوان  در یکی از کوچه‌های  بخش شیبکوه بندر چارک دورهم جمع شده بودند، می‌گفتند و می‌خندیدند که ناگهان بین دو رفیق حدود 22 ساله  به نام‌های «مهدی»و «ناصر» کری خوانی سر گرفت. این موضوع  به مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی  تبدیل شد. در همین حین ناصر که نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند میلگرد آهنی را از روی زمین  برداشت و به‌شدت  به سینه مهدی ضربه وارد کرد. مهدی به زمین برخورد کرد و اطرافیان او را به بیمارستان انتقال دادند.
 ناصر که در شوک ماجرا بود ،چند ساعت بعد خبر فوت او را شنید،مات و مبهوت به اطراف نگاه می‌کرد و می‌گفت قصد کشتن او را نداشته است ...  ناصر از شدت ترس و درماندگی راه فرار را پیش گرفت به سمت کوه‌های  کهنوج حرکت و مدتی مخفیانه در آنجا زندگی کرد و سپس راهی استان البرز شد.
  

 بامداد دوشنبه 

بامداد دوشنبه 21 فروردین‌ماه جاری ناصر  در خانه دوستانش در فردیس کرج  در حال استراحت بود که  متوجه حضور  پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه شد... فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پی وقوع یک فقره قتل عمد در بخش شیبکوه بندر چارک از توابع شهرستان بندرلنگه و متواری شدن قاتل یا قاتلین ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. به گفته سردار غلامرضا جعفری با تحقیقات علمی و فنی به‌عمل‌آمده توسط کارگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان موردنظر اعزام شدند . آن‌ها با همکاری پلیس آگاهی شهرستان فردیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. قاتل جوان  با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
  

 دستگیری  عامل تیراندازی به کامیون حامل بنزین 

ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد عامل تیراندازی به سمت یک دستگاه کامیون حامل بنزین را شناسایی ودر یک عملیات پلیسی دستگیر کردند .فرمانده انتظامی استان  در خصوص این پرونده  نیز گفت : پس از وقوع یک مورد تیراندازی توسط راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید به سمت یک دستگاه تریلر در محور در محور اصلی حاجی آباد به سمت بندر عباس که منجر به ایراد خسارت و شکسته شدن آینه تریلر گردید ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی این شهرستان در قالب چند اکیپ با انجام کارهای فنی واطلاعاتی ، اولیه یکی از متهمان تیراندازی را در کمترازیک ساعت به همراه یکدستگاه خودروی سواری در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار جعفری اظهار داشت : متهم دستگیر شده در بازجویی صورت گرفته صراحتا به جرم انتسابی با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرده که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی وبا قرار مناسب صادره روانه زندان شد. این مقام انتظامی استان با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری دیگر متهم این پرونده ادامه دارد ، خاطر نشان کرد : برخورد با هنجارشکنان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد و از عموم شهروندان و مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.  فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: راننده و مالک خودرو با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان حاجی آباد از زحمات و تلاش های پلیس تقدیر کردند . 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها