نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان سیریک راه‌اندازی می‌شود



باهدف ارتقای ظرفیت‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیریک و همچنین همکاری بیشتر نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان با فرماندار سیریک برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد محسنی روز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 1402 در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیریک گفت:
شهرستان سیریک با توجه به بافت اجتماعی و فرهنگی ظرفیت‌های فراوان، زمینه بسیار خوبی برای فعالیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی دارد.
او با اشاره به نقش شهرستان سیریک و قرارگیری آن در تنگه هرمز و وجود ظرفیت‌های بالای گردشگری و صنایع‌دستی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مردم این شهرستان در سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌زودی برای اولین بار، نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
محمدرضا پاکروان فرماندار سیریک در این نشست با اشاره به اینکه سیریک در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است گفت: سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان مراجعه می‌کنند که با برنامه‌ریزی مشترک با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.
او همچنین بر همکاری متقابل برای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیریک اعلام آمادگی کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها