فصل جدید لیگ برتر فوتسال امیدهای هرمزگان

شهسوار دیار خلیج فارس و آیندگان حریفان خود را شکست دادند



رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان هرمزگان از روز گذشته با برگزاری دو دیدار آغاز شد تا هیجان در این مسابقات شروع شود.


به گزارش صبح ساحل،  فصل جدید رقابت‌های فوتسال امیدهای باشگاه‌های استان هرمزگان در حالی آغاز شد که در فصل جاری این رقابت‌ ها پنج تیم آیندگان کوی گلستان، شهسوار دیار خلیج فارس، مقاومت مارم فین، اتحاد سرخون و عقاب هوایی (منتظران) حضور دارند.


در جریان روز نخست رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های استان هرمزگان دو دیدار برگزار شد که  در نخستین دیدار این پیکارها تیم شهسوار دیار خلیج فارس با نتیجه سه بر دو از سد تیم مقاومت مارم فین گذشت.


برای تیم شهسوار، امیر حسین احمدی ، پدرام عباسی و حمید رضا رحیمی گلزنی کردند. محمد مهدی تاجدینی و نیما معماری گل های تیم مقاومت مارم فین به ثمر رساندند.


در بازی دوم این مسابقات تیم‌های آیندگان کوی گلستان و اتحاد سرخون به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه پرگل ۶ بر یک به نفع آیندگان به پایان رسید.


سرپرست کمیته فوتسال هیات فوتبال هرمزگان با اشاره به برگزاری رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های استان در این فصل گفت: این مسابقات می‌تواند آغاز خوبی برای رشد و پیشرفت بازیکنان جوان استان باشد تا توانایی‌های خود را محک بزنند و شایستگی‌های خود را به رخ حریفان بکشند.


محمد پیروانی بیان داشت:  بدون‌ شک برگزاری رقابت‌های فوتسال باشگاهی فوتسال استان هرمزگان می‌تواند روند مناسبی برای روحیه بازیکنان و علاقمندان به فوتسال باشد تا آنان همچنان خود را در کورس آمادگی نگه دارند و تلاش کنند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای فوتسال استان در جریان رقابت‌های فوتسال باشگاهی کشور باشند.


وی  با اشاره به این که برگزاری این رقابت‌ ها منجر به کشف استعدادهای فوتسال استان و بالارفتن انگیزه جوانان فعال در این رشته ورزشی می‌شود، خاطرنشان کرد: فوتسال یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشکاران استان هرمزگان است و حضور چند ملی‌‌پوش در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان فوتسال مردان نشان از توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالای فوتسالیست‌های حاضر در استان دارد.


سرپرست کمیته فوتسال هیات فوتبال هرمزگان گفت: فوتسالیست‌ های خوب استان هرمزگان در سال‌های گذشته به همراه تیم‌های ملی فوتسال مردان موفق شده‌اند عناوین اولی و دومی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا را کسب کنند.  مراسم افتتاحیه این رقابت ها با حضوراصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان ، محمد پیروانی سرپرست کمیته فوتسال و مهدی ربیع پور مسئول برگزاری مسابقات فوتسال در سالن عقاب نیروی هوایی برگزار شد.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها