لیگ برتر فوتسال امیدهای هرمزگان

آیندگان بر سکوی قهرمانی ایستاد



رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امیدهای هرمزگان با قهرمانی آیندگان به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای استان  که با حضور پنج تیم اتحاد سرخون، شهسوار دیار خلیج فارس، عقاب نیروی هوایی، مقاومت مارم فین و آیندگان هرمزگان به صورت مجتمع رفت و برگشت در حال برگزاری بود پس از انجام  ۲۰ دیدار با قهرمانی تیم آیندگان  هرمزگان به پایان رسید.
دو تیم آیندگان و شهسوار دیار خلیج فارس از همان روز نخست بازی ها برای قهرمانی تلاش می کردند و رقابتی تنگاتنگ با هم دنبال داشتند.
توقف شهسوار در برابر اتحاد سرخون در روز دوم وازدست دادن دو امتیاز و پیروزی آیندگان برابر عقاب هوایی برای آن هانگران کننده بود اما این نگرانی باغلبه برحریف سخت کوش خود با نتیجه سه بر یک جان تازه ای به بازیکنان شهسوار داد. درادامه این بازی ها دوتیم رقابتی سختی باهم دنبال کردند و در روز آخر در حالی که شهسوار به قید قرعه استراحت داشت و منتظر نتیجه رقیب خود بود تیم آیندگان با پیروزی چهار  بر یک و با تفاضل یک امتیاز به  عنوان قهرمانی دست یافت.
تیم های شهسوار دیار خلیج فارس و عقاب هوایی به ترتیب دوم و سوم شدند.
از نکاتی که باید به آن اشاره کرد بازی های دور برگشت بود که می بایست به میزبانی سالن فجر انجام می گرفت  اما پس از یک روز بازی به علت نقص سیستم سرمایشی  در سالن وگرمای طاقت فرسا تاب و توان را از بازیکنان و مسئولان برگزار کننده گرفت و ترجیح دادند بازی ها را به سالن عقاب نیروی هوایی که بازی های رفت درآن برگزار کرده بودند منتقل کنند و مشکل گرما را برطرف کنند. درمراسم پایانی که  باحضور روزبه زابلی پور معاون  ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان، عباس امینی زاده نایب ریئس هیات، اصغرمعماری دبیر هیات، مدیران عامل باشگاه ها و پیشکسوتان برگزار شد به تیم قهرمان جام و مدال قهرمانی اهدا شد.
در پایان از سوی کمیته فنی مسابقات، مانی ریئسی از تیم شهسوار دیار خلیج فارس به عنوان پدیده مسابقات، نجیب روان از تیم آیندگان هرمزگان بهترین بازیکن این دوره ازمسابقات و امید صالحی از تیم آیندگان با ۷ گل زده عنوان آقای گل مسابقات را از آن  خود کرد.
همچنین ذوالفقار مریدی مربی برتر این دوره از مسابقات معرفی شد. این مسابقات زیر نظر محمد پیرولنی مسئول کمیته فوتسال  مهدی ربیع پور مسئول اجرایی مسابقات برگزار شد. داورانی که این دوره را از مسابقات را سوت زدند محسن قاسم پور،علی اکبر سحرخیز،  مهران هاشمی پور، محمدرضاعلی پور، احمد رضاقاسم پور، سجاد سالاری، مرتضی معماری، احسان رضایی ، رحمت برزه بودند و مهرداد هاشمی پور هم  ناظر داوری بود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها