با حکم کیکاووس ندایی

رئیس هیات تکواندو میناب منصوب شد



کیکاووس ندایی رئیس هیات تکواندو هرمزگان ، هادی عبدی زاده را به سمت ریاست هیات تکواندو شهرستان میناب منصوب کرد.

به گزارش صبح ساحل،  با حضور مجتبی ولی پور رئیس اداره ورزش و جوانان ، ندایی رئیس هیات تکواندو استان و جمعی از اعضای هیات رئیسه مراسم معارفه رئیس هیات تکواندو شهرستان میناب برگزار شد.


در این مراسم هادی عبدی زاده به عنوان رئیس هیات شهرستان منصوب گردید. عبدی زاده از قهرمانان استان و همچنین از مربیان خوشنام استان و کشور  می باشد. 


رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هئیت رئیسه از  ندایی رئیس هیات تکواندو استان خواسته شد در خصوص ایجاد خانه تکواندو شهرستان میناب حمایت و همکاری لازم را داشته باشند که ایشان نیز قول مساعد همکاری را دادند.


مجتبی ولی پور  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز اظهار داشت: میناب قطب تکواندو استان است و ورزشکاران مینابی در رده های ملی رشته تکواندو فعالیت داشته اند و خدا را شاکریم که همچون یک خانواده آقایان و خانم ها برای تکواندو ادای دین می کنند، بسیار مهم است که هیات تکواندو شهرستان فعال می باشد.


در پایان رئیس هیات استان نیز ضمن خرسندی از این انتصاب اظهار داشت: با حضور افرادی مسئولیت پذیر، شاهد پویایی هیات شهرستان خواهیم بود و در تمامی زمینه ها از این رشته مدال آور حمایت خواهیم کرد.

  رئیس هیات تکواندو میناب منصوب شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها