مدیرکل بنادر و دریانوردی استان:

بیش از ۲ هزار نفر در هرمزگان متقاضی ثبت قایق صیادی هستند



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تشکیل پرونده برای ۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی ثبت شناور صیادی در اداره ثبت شناورهای این اداره کل خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین عباس‌نژاد روز شنبه در تشریح اقدامات انجام شده برای ثبت قایق‌های بی‌هویت صیادی اظهار کرد: درحال حاضر ۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی با حضور در اداره ثبت شناورهای این اداره کل و ارائه مدارک خود متقاضی ثبت شناور خود بوده که فرآیند بررسی مدارک آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۶۹ پرونده متعلق به متقاضیان شهر بندرعباس، حدود ۶۰۰ پرونده نیز متعلق به متقاضیان جزیره قشم و مابقی متعلق به حوزه شرق و غرب استان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: از این تعداد پرونده دریافت شده، ۹۸ پرونده دارای نقص بوده که در اسرع وقت باید مدارک آنها تکمیل شود.

عباس‌نژاد همچنین با اشاره به ۲۰۰ مورد بازرسی از اسکله‌های صیادی در شهر بندرعباس گفت: از این تعداد ۱۲۵ مورد مربوط به اسکله سورو و ۸۸ مورد نیز از اسکله پشت شهر بازرسی انجام شده است.

وی با بیان اینکه به زودی نیز بازرسی از اسکله‌های محله خواجه عطا بندرعباس آغاز می‌شود، افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برابر با ضوابط ابلاغی در پنج بندر جاسک، قشم، کیش، بندرلنگه و بندرشهید باهنر تمامی امکانات خود را برای انجام فرآیند ثبت و صدور مجوز قایق های صیادی بسیج کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها