آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس احتمالا در ابتدا با مشکل تولید و عرضه مواجه خواهند بود!



گزارشی ادعا کرده است که گوشی‌های پرمیوم اپل به دلیل یک مشکل در نمایشگر آن‌ها، با تولید محدود مواجه خواهند شد.

      

به گزارش صبح ساحل،  شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که پرچمدارهای پرمیوم نسل بعدی اپل یعنی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از حاشیه نمایشگر بسیار نازکی برخوردار خواهند شد. به علاوه، تصاویر رندری این دو گوشی نیز این ویژگی مهم را تایید کرده‌اند. حالا اما به نظر می‌رسد حاشیه‌های فوق نازک سری آیفون ۱۵ پرو باعث بروز مشکل در تولید آن شده است.

وبسایت TheInformation در گزارش جدید خود ادعا کرده است که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به صورت محدود عرضه خواهند شد چرا که در خط تولید آن‌ها مشکلی به وجود آمده است. در این راستا، ظاهرا در تولید نمایشگرهای این دو گوشی در LG Displays اختلالی پیش آمده است. نمایشگر سری آیفون ۱۵ پرو توسط ال‌جی تولید می‌شود.

مشکل نمایشگر سری آیفون ۱۵ پرو به فرآیند ساخت جدید آن برمی‌گردد که باعث کاهش چشمگیر حاشیه‌ها می‌شود. در گذشته نیز اپل با مشکل مشابهی برای تولید نمایشگر مدل‌های اپل واچ مواجه شده بود.

طبق این گزارش، نمایشگر‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در آزمون پایایی یک فرآیند که شامل اتصال نمایشگر به بدنه فلزی می‌شود شکست می‌خورند.  در حال حاضر، اپل در تلاش است تا با تغییر طراحی نمایشگر‌ها آزمون پایایی را به خوبی پشت سر بگذارد. البته در صورت حادتر شدن مشکل، اپل می‌تواند از نمایشگر سامسونگ‌های استفاده کند.


رندر آیفون ۱۵ پرو

شایان ذکر است که بروز این مشکل به احتمال زیاد به عرضه محدود آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس منجر خواهد شد. البته TheInformation اعلام کرده که شرایط برای خرید آیفون ۱۵ پرو مکس بدتر خواهد بود و عرضه این گوشی حتی در مقایس کمتری از آیفون ۱۵ پرو انجام خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که دیروز گزارشی منتشر شد مبنی براینکه سری آیفون ۱۵ با مقداری تاخیر در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. با این وجود، این گزارش ضمن رد این ادعا اذعان داشت که پرچمدارهای اپل طبق برنامه و در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها