مدیرکل پست استان خبرداد:

معطلی ۲هزار و ۴۸۰ کارت سوخت در باجه‌های پست هرمزگان



به دنبال نارضایتی شهروندان از صف‌های طولانی مقابل پمپ‌بنزین‌های بندرعباس در ماه‌های اخیر که یکی از دلایل عمده آن نداشتن کارت سوخت شخصی است، مدیرکل پست هرمزگان گفت: ۲۴۸۰ کارت سوخت در باجه معطله اداره کل پست هرمزگان معطل مانده است.

به گزارش صبح ساحل، علی نقی زاده افزود: تاکنون متقاضیان برای دریافت این کارت سوخت‌های خود مراجعه نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در صورت مراجعه نکردن متقاضیان این کارت سوخت‌ها بعد از شش ماه برگشت داده می‌شوند، تصریح کرد: از این تعداد هزار و ۷۷۰ کارت سوخت در پست بندرعباس و ۷۷۰ کارت سوخت در پست شهرستان‌ها معطل هستند.

مدیرکل پست هرمزگان عنوان کرد: درج نشدن نشانی صحیح مالک و شناسایی نشدن مالک کارت سوخت از عوامل اصلی معطل ماندن کارت سوخت‌ها در پست هستند.

در ابتدای خردادماه، مدیرکل پست هرمزگان از برگشت خوردن ۶هزار و ۹۷۵ کارت سوخت در هرمزگان خبرداد و گفت: این کارت سوخت ها در باجه‌های معطله پست هرمزگان مانده و به صورت حضوری قابل تحویل به صاحبانشان است.

پس از آن در نیمه خرداد، روابط عمومی اداره پست هرمزگان گفت: هم‌اکنون ۴ هزار و ۵۱۲ کارت سوخت به دلایل مختلف برگشت خورده و در باجه‌های معطله پست استان مانده است که به صورت حضوری قابل تحویل به صاحبانشان است و این تعداد ثابت نیست و نوسان دارد.

 

کارت سوخت‌های برگشتی تا ۶ ماه در باجه‌های معطله باقی می‌مانند

به گفته مدیرکل پست، پستچی ۲ بار برای تحویل کارت سوخت مراجعه می کند و در مرتبه دوم، یک اطلاعیه کاغذی نوشته و به سرایدار یا نگهبان مجتمع مسکونی داه و یا درون خانه افراد می اندازد تا از مراجعه مامور پست برای تحویل کارت سوخت مطلع شوند.

نقی‌زاده اضافه کرد: کارت سوخت‌های برگشتی تا ۶ ماه در باجه‌های معطله ناحیه‌های پستی باقی می مانند که افراد با درست داشتن برگ سبز یا کارت خودرو می توانند به صورت حضوری مراجعه کنند.

مدیرکل پست هرمزگان یادآور شد: مردم می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی پست هرمزگان به نشانی اینترنتی: https://www.post.ir/web/hormozgan از آخرین وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند و به باجه مربوطه مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها